آلمان و هلند با تحویل دریافت زندانیان داعشی از ترکیه موافقت کردند

به گزارش عکس پارسی، ایسنا نوشت:وزیر کشور ترکیه امروز (چهارشنبه) گفت، آلمان و هلند توافق کردند تا بازداشتی های هلندی و آلمانی و خانواده هایشان را از ترکیه برگردادنند.

آلمان و هلند با تحویل دریافت زندانیان داعشی از ترکیه موافقت کردند

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این توافق از سوی مقام های هلندی و آلمانی پس از آن به دست آمد که آنکارا در روزهای اخیر بازگرداندن شبه نظامیان داعشی را شروع کرد.

روز دوشنبه، ترکیه گفت دو بازداشتی داعشی یکی آمریکایی و دیگری آلمانی را اخراج نموده است و اضافه نمود، 23 تبعه اروپایی دیگر عضو داعش را در روزهای آینده اخراج می نماید. ترکیه صدها مظنون داعشی را در زندان نگه می دارد و گفت، 287 تن دیگر را در جریان عملیات نظامی در شمال شرق سوریه علیه یگان های مدافع خلق دستگیر نموده است.

سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه امروز در استان وان گفت: ما سیاست های خود را داریم و بدون مصالحه آن ها را اجرایی می کنیم. آن هایی که می خواهند می توانند از جهت ما بیرون بیایند اما آن هایی که نمی خواهند، با پیامدهایش روبرو می شوند. من از آن دو کشور یعنی آلمان و هلند متشکرم. آن ها تایید کردند شبه نظامیان داعشی که شهروند این کشورها هستند، به همراه فرزندان و همسرانشان به آلمان و هلند برمی گردانند.

ترکیه گفته، بازداشتی های داعش را به ایرلند، آلمان، فرانسه و دانمارک می فرستد. در همین حال، وزیر کشور فرانسه نیز گفت، پاریس 11 عضو مظنون داعش را از ترکیه بر می گرداند. وزیر کشور ایرلند نیز گفت، دو شهروند این کشور را که عضو داعش هستند از ترکیه تحویل می گیرد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 561

به "آلمان و هلند با تحویل دریافت زندانیان داعشی از ترکیه موافقت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان و هلند با تحویل دریافت زندانیان داعشی از ترکیه موافقت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید