ابعاد اجتماعی و فرهنگی کرونا بسیار وسیع است ، نگاه جامعه به دانشگاه ها برای ارائه راه حل

به گزارش عکس پارسی، رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: ابعاد اجتماعی و فرهنگی ویروس کرونا بسیار زیاد است و باید دانشگاه ها در این خصوص پیش قدم شده و با ارائه راهکار هایی نگرانی جامعه را کاهش دهد.

ابعاد اجتماعی و فرهنگی کرونا بسیار وسیع است ، نگاه جامعه به دانشگاه ها برای ارائه راه حل

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، احمدی، رئیس دانشگاه تربیت مدرس، در نشست گفتگوی دانشگاه و رسانه که امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار گشت، گفت: 9 ماه است که با توسعه اپیدمی کرونا در کشور و جهان بشیریت با مرگ مسابقه ای را به صورت جسته و گریخته ادامه می دهند و نگران آینده خواهند بود.

وی افزود: آنچه که در این روز ها اهمیت پیدا کرده نگاه مردم به دانشمندان برای ارائه راهکاری برای سلامت، روان، اقتصاد است که دانشگاه ها پیش رو در این راستا هستند، دانشگاه تربیت مدرس در این زمینه شاید ماه ها و یا سال ها قبل در طرح راهبردی خود توجه کرده و طرح های عملی را تحت عنوان سرمایه اجتماعی به دولت داد که بخش هایی از آن مورد اجرا قرار گرفت.

احمدی اضافه کرد: همچنین تحت عنوان بولتن هایی در خصوص کرونا در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، دینی، پزشکی و... منتشر کرد و در اختیار محققان قرار گرفت. ابعاد اجتماعی و فرهنگی کرونا بسیار وسیع است.

وی ادامه داد: دانشگاه باید پیش قدم باشد و طرح ارزشمندی که با پشتیبانی معاونت فرهنگی وزارت علوم قرار است محقق شود، دانشگاه تربیت مدرس ادامه خواهد داد که در مرحله اول نگرانی مردم و دانشجویان را در خصوص ابعاد و فرهنگی اجتماعی کاهش دهد و امیدوارم بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم و به عنوان یک تجربه ثبت شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1227

به "ابعاد اجتماعی و فرهنگی کرونا بسیار وسیع است ، نگاه جامعه به دانشگاه ها برای ارائه راه حل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابعاد اجتماعی و فرهنگی کرونا بسیار وسیع است ، نگاه جامعه به دانشگاه ها برای ارائه راه حل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید