اتاوا برای بازگرداندن عناصر کانادایی داعش به کشور آماده می گردد

به گزارش عکس پارسی، مقامات کانادایی اعلام کردند که این کشور باید برای بازگرداندن شهروندان خود که در سوریه و عراق به صفوف داعش پیوسته اند، آماده گردد.

اتاوا برای بازگرداندن عناصر کانادایی داعش به کشور آماده می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لوکس کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کانادا اعلام نمود: نیروهای خارجی داعش که در سوریه بازداشت شده اند محتمل است آزاد شده و وارد ترکیه شوند. مقامات کانادا در حال اجرا کارهای مربوطه برای بازگرداندن آنها به کشور هستند.

پلیس کانادا اعلام نمود: با توجه به تصمیم خروج نیروهای آمریکایی از سوریه سرنوشت نیروهای کانادایی داعش که بازداشت شده اند، نامعلوم است.

یکی از مقامات پلیس کانادا اعلام نمود: ضروری است ما برای بازگشتن هر چه سریع تر این افراد آماده شویم. پلیس و دادستان ها با یکدیگر روی برنامه ای برای بازگرداندن نیروهای خارجی کار می نمایند.

نیروهای دموکراتیک سوریه که متحد آمریکا هستند در سوریه به تازگی چندین نفر از نیروهای کانادایی داعش را بازداشت نموده اند، این بدان معنی است که اگر آمریکا سربازان خود را از سوریه خارج کند در این صورت این افراد آزاد می شوند.

در مقابل انگلیس اعلام نموده است که شهروندی نیروهای انگلیسی داعش را لغو می نماید این در حالی است که آمریکا از کشورهای مختلف خواسته است که نیروهای خارجی را پذیرفته و آنها را محاکمه نمایند.

مقامات کانادایی بر اساس برنامه ای در نظر دارند هر یک از نیروهای خارجی که به کشور بازمی گردند یا مورد محاکمه قرار گیرند و یا اقداماتی برای دور کردن ایده های ایدئولوژیکی آنها انجام گیرد، تا دیدگاه های میانه روتری پیدا نمایند.

این مقام پلیس افزود: ما تحقیقات را به صورت کامل انجام می دهیم زیرا می خواهیم هر گونه اطلاعات از فردی که می تواند تهدیدی علیه کانادایی ها باشد را دریافت کنیم.

دولت کانادا پاسپورت نیروهای خارجی شناخته شده که در کنار گروه های افراط گرا فعالیت می نمایند، لغو نموده است. این افراد برای دریافت پاسپورت جدید باید اقدام نمایند.

منبع: خبر فوری
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 772

به "اتاوا برای بازگرداندن عناصر کانادایی داعش به کشور آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاوا برای بازگرداندن عناصر کانادایی داعش به کشور آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید