اردوغان ارزیابی های عینی دبیرکل ناتو را تحسین کرد

به گزارش عکس پارسی، رئیس جمهور ترکیه اظهارات دبیرکل ناتو در رابطه با مسائل امنیتی و دفاعی یورو-آتلانتیک را تحسین کرد.

اردوغان ارزیابی های عینی دبیرکل ناتو را تحسین کرد

به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در توییتی نوشت: ما از ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو به خاطر ارزیابی های عینی و بی طرفانه اش درخصوص مسائل امنیتی و دفاعی یورو-آتلانتیک تشکر می کنیم.

وی اضافه کرد: ترکیه به عنوان یکی از متحدان ناتو به انجام تمامی مسئولیت هایش ادامه خواهد داد و به صلح و امنیت جهانی خدمت خواهد نمود.

پیش تر استولتنبرگ گفته بود که جناح های اروپایی توسط کشورهای غیر اتحادیه اروپا یعنی آمریکا، کانادا و انگلیس در شمال و ترکیه در جنوب دفاع می شوند.

وی گفته بود: ترکیه، عضو غیر اتحادیه اروپا ناتو در جنوب شرق هم مرز با سوریه و عراق است و این موضوع در مبارزه با داعش و تروریسم بین المللی اهمیت بسیاری دارد.

به نوشته آناتولی، ترکیه به مبارزات خود با گروه تروریستی داعش در سال 2020 نیز ادامه داده است. نیروهای امنیتی ترکیه با عملیات هایی در این کشور و در مرزهایش فشارهای خود بر گروه تروریستی داعش را حفظ کردند.

براساس آماری که به دست خبرگزاری آناتولی رسیده، مقامات ترکیه تا به امروز 2343 مظنون از جمله اعضای ارشد داعش را بازداشت نموده و مقدار زیادی سند، تسلیحات و مهمات ضبط نموده اند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1485

به "اردوغان ارزیابی های عینی دبیرکل ناتو را تحسین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان ارزیابی های عینی دبیرکل ناتو را تحسین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید