انسداد 20 کیلومتر از راه های فیروزکوه ، سیلاب به باغ ها خسارت زد

به گزارش عکس پارسی، فرماندار فیروزکوه از انسداد 20 کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان بر اثر سیلاب و بارندگی شدید اطلاع داد و گفت: کارشناسان در حال آنالیز خسارات وارده به راه ها و باغات هستند.

انسداد 20 کیلومتر از راه های فیروزکوه ، سیلاب به باغ ها خسارت زد

جهت دریافت خدمات طرح محوطه سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، ابوالقاسم مهری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در مورد شرایط راههای روستایی فیروزکوه پس از سیلاب شب گذشته، گفت: خوشبختانه این سیلاب تلفات جانی نداشته است.

مهری اضافه نمود: با توجه به خسارت های وارده به باغات و راه های روستایی میزان خسارت وارده به وسیله کارشناسان ستاد مدیریت بحران شهرستان در دست آنالیز است.

وی با بیان اینکه از زمان بارش های شدید تا کنون بیش از 20 کیلومتر از راه های این روستاها براثر سیلاب مسدود شده بود، گفت: با همکاری راهداری شهرستان فیروزکوه تا به امروز در حال بازگشایی و ایمن سازی راه ها هستند.

فرماندار فیروزکوه عنوان داشت: سیلاب به باغات، زمین های کشاورزی، تأسیسات، ابنیه و پل ها در روستاهای محمود آباد؛ دَمی آقا؛ کبوتر دَره و عروس پَران این شهرستان خسارت وارد نموده است.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1543

به "انسداد 20 کیلومتر از راه های فیروزکوه ، سیلاب به باغ ها خسارت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسداد 20 کیلومتر از راه های فیروزکوه ، سیلاب به باغ ها خسارت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید