برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی با توپ های جدید

به گزارش عکس پارسی، بر اساس برنامه ریزی سازمان جهانی فوتبال ساحلی تمرین غیر رسمی تیم های شرکت کننده در جام بین قاره ای برگزار گردید.

برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی با توپ های جدید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با برنامه ریزی اجرا شده از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی، تیم های شرکت کننده در جام بین قاره ای در صورت تمایل این امکان را داشتند تا روز گذشته در استادیوم اصلی مسابقات به تمرین بپردازند.

بر همین اساس کلیه تیم ها به جز تیم های ملی تاهیتی و امارات تمرینات خود را براساس برنامه از پیش مشخص شده در استادیوم اصلی مسابقات برگزار کردند که در همین راستا تمرین ملی پوشان ایران نیز از ساعت 20:30 (به وقت امارات) پیگیری شد.

در این تمرین تمام بازیکنان تیم ملی ایران از نشاط و آمادگی بسیار خوبی برخوردار بودند و به مرور چند حرکت تاکتیکی پرداختند. از نکات قابل توجه باید به انجام تمرینات با توپ جدید معرفی شده از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی اشاره نمود که نسبت به استانداردهای توپ های مورد استفاده قرار گرفته پیشین در ادوار گذشته، بسیار متفاوت بود و موجب تعجب درواز ه بانان تیم ملی شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گروه دوم جام بین قاره ای با تیم های آمریکا، تاهیتی و روسیه در گروه دوم رقابت ها قرار گرفته است. ضمن اینکه تیم های برزیل، اسپانیا، امارات و مصر در گروه نخست حاضر هستند.

نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از ساعت 19:30 فردا (سه شنبه) مقابل آمریکا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 87

به "برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی با توپ های جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی با توپ های جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید