تبریز، دنیزلی: برای بازی با پرسپولیس هیچ کم و کسری نداریم، از هفته پنجم به بعد به شرایط آرمانی نزدیک می شویم

به گزارش عکس پارسی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز تأکید کرد که تیمش آماده رویارویی با پرسپولیس است و هیچ کم و کسری ندارد.

تبریز، دنیزلی: برای بازی با پرسپولیس هیچ کم و کسری نداریم، از هفته پنجم به بعد به شرایط آرمانی نزدیک می شویم

به گزارش خبرنگاران از تبریز، مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما روز گذشته تمام مسائل را با جزئیات با شما در میان گذاشتیم، حالا اگر سؤالی دارید من در خدمتم.

وی در خصوص بازی با پرسپولیس که می تواند برای او خاطره انگیز باشد و همچنین اهمیت این بازی برای طرفداران خاطر نشان کرد: اگر به سال های گذشته لیگ ایران دقت کنید در این بازی ها رقابت های پرفشاری انجام می گردد. رقیبی که فردا با آن بازی داریم، سال های قبل به صورت متوالی قهرمان شده است. در هر صورت در شروع لیگ چنین دیداری برای هر دو تیم سخت خواهد بود. به هرحال هر بازی سه امتیاز دارد و ما برای کسب آن کوشش می کنیم. این سه امتیاز فرقی ندارد، چه پرسپولیس و چه تراکتور برای دریافت سه امتیاز باید کوشش نمایند. الان دو تیم محبوب و قدرتمند ایران به مصاف هم می روند. ما سعی خواهیم کرد طرفداران مان وقتی به ورزشگاه می آیند به چیزی که در ذهن شان است، برسند. فردا به طور کامل با این تفکر بازی می کنیم و ان شاءالله چیزی را که در ذهن مان داریم، در زمین پیاده خواهیم کرد. فردا استقبال تماشاگران از بازی و کوشش بازیکنان نشان گر نتیجه بازی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در پاسخ به این پرسش که آیا می داند این بازی چقدر حساس است، گفت: بله، می دانیم این بازی حساسیت های خاص خودش را دارد. این دیداری است که تمام کشور تماشاگر آن هستند. البته این فقط مختص ایران نیست و بعضی کانال ها از کشور ترکیه هم پیگیر پخش این بازی بودند.

دنیزلی در خصوص اینکه آیا ترکیب 18 نفره تیمش تعیین شده است یا خیر، اعلام کرد: بعضی از بازیکنان در این بازی در خدمت ما نخواهند بود. نمی توانیم از اکبر ایمانی و مازولا استفاده کنیم. اواسط هفته هم دژاگه مصدومیتی داشت. به هرحال تا فردا منتظر خواهیم بود. تیم تراکتور با 11 بازیکنی که وارد زمین می گردد، هیچ کم و کسری ندارد.

شما در ترکیه پیروزیت های خوبی داشتید و آیا احساس پیروزیت را در بازیکنان تراکتور هم دیدید یا خیر و احساس می کنید با این تیم هم پیروز خواهید شد یا خیر؟، وی در پاسخ به این پرسش یادآور شد: به هرحال خیلی وقت است که ما با تیم کار می کنیم و بعضی بازیکنان دیر به جمع مان اضافه شدند. روز گذشته هم گفتم که نقل وانتقالات مان کمی دیرتر از آنچه که می خواستیم انجام شد. به هرحال فردا رقابتی در زمین انجام خواهد شد و من به تمام بازیکنانم اطمینان دارم. فردا یک بازی خوب و زیبا خواهیم داشت. از نظر روانی هم می دانیم که تیم پرسپولیس از نظر آمادگی و روانی تیم خوبی در سال های اخیر داشته است. به هرحال رقابت هر طور که می خواهد باشد، اما بدون تراکتور نخواهد بود.

سرمربی تیم تراکتور درباره فورچونه، مهاجم جدید تیمش یادآور شد: این بازیکن دیر به تیم ما اضافه شده است. برای شناخت زبان تیم زمان کافی را نداشته است. با این حال خود بازیکن و دیگر بازیکنان می توانند این زمان را به حداقل برسانند و ما هم به او در این راستا یاری می کنیم. چند لحظه قبل یک نفر از من پرسید آیا لیست مان کامل شده است یا خیر، من باید بگویم لیست ما 20 نفره است و فردا 20 بازیکن در اختیار خواهیم داشت.

دنیزلی در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم پرسپولیس نیز توضیح داد: به هرحال همه می دانند پرسپولیس تیم قدرتمندی است، اما تمام تیم ها نقاط ضعف دارند. ما این نقاط را آنالیز کردیم و روی آن تمرکز داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظرش از هفته چندم طرفداران می توانند تیم رؤیایی تراکتور را ببینند، گفت: من فکر می کنم با این تفکرات که طی می کنیم ما از هفته پنجم به بعد به شرایط آرمانی نزدیک می شویم.

سرمربی تیم تراکتور در واکنش به این پرسش که گفته می گردد تراکتور توازن خوبی در خط دفاع و حمله ندارد، اما سایر مدعیان این توازن را در تیم شان دارند، اعلام کرد: من روز گذشته هم گفتم که آلترناتیوهای مختلفی را می توان برای بازیکن در نظر گرفت. فوتبالیست نباید فکر کند که فقط می تواند در یک پست بازی کند. من تا به حال خیلی پست بازیکنانم را تعویض نموده ام. تا جایی که حتی خودشان هم فکر نمی کردند در پست جدید به این حد به پیروزیت برسند. ما کوشش می کنیم نهایت استفاده را از بازیکنان در پست های مختلف داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 314

به "تبریز، دنیزلی: برای بازی با پرسپولیس هیچ کم و کسری نداریم، از هفته پنجم به بعد به شرایط آرمانی نزدیک می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، دنیزلی: برای بازی با پرسپولیس هیچ کم و کسری نداریم، از هفته پنجم به بعد به شرایط آرمانی نزدیک می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید