تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکای لاتین به بیش از 6 میلیون نفر رسید

به گزارش عکس پارسی، تازه ترین آمارها نشان می دهد تعداد موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در کشورهای آمریکای لاتین از مرز 6 میلیون نفر فراتر رفته است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکای لاتین به بیش از 6 میلیون نفر رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، آمارهای رویترز حاکی است منطقه آمریکای لاتین بیشترین آسیب را از بحران شیوع ویروس کرونا متحمل شده و تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشورهای این منطقه به بیش از 6 میلیون نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش بررسی های آماری نشان می دهد شیوع ویروس کرونا در آمریکای لاتین همچنان به سرعت رو به افزایش است. این در حالی است که بیشتر کشورهای منطقه در حال تسهیل تدابیر قرنطینه ای هستند.

کشورهای آمریکای لاتین طی 7 روز گذشته به طور متوسط روزانه بیش از 86 هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را تایید کرده و بیش از 2600 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکای لاتین تا روز جمعه به 6000005 نفر رسیده و تعداد فوتی ها نیز به بیش از 237360 نفر رسیده است. آمریکای لاتین حدود یک سوم موارد ابتلا به ویروس کرونا در جهان را در اختیار دارد و تقریباً یک سوم موارد مرگ و میر ناشی از این ویروس نیز مربوط به کشورهای منطقه است.

سازمان بهداشت پان آمریکن، شعبه منطقه ای سازمان بهداشت جهانی، اوایل ماه جاری میلادی نسبت به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشورهای آمریکای لاتین هشدار داده بود.

صندوق بین المللی پول نیز در ماه ژوئن پیش بینی کرد که اقتصاد آمریکای لاتین امسال با افت 9.4 درصدی روبرو خواهد شد.

برزیل بدترین کشور آسیب دیده از بحران کرونا در آمریکای لاتین به شمار می رود که موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور بیشتر از همه کشورهای جهان به غیر از آمریکا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1120

به "تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکای لاتین به بیش از 6 میلیون نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکای لاتین به بیش از 6 میلیون نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید