حمایت فرمانده سابق ارشد ناتو از موضع ترامپ در مذاکره هانوی

به گزارش عکس پارسی، فرمانده سابق ارشد ناتو در مصاحبه ای گفت که رئیس جمهوری آمریکا در خروج از نشست دو جانبه با رهبری کره شمالی در هانوی، ویتنام اقدام درستی انجام داد.

حمایت فرمانده سابق ارشد ناتو از موضع ترامپ در مذاکره هانوی

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری هیل، ژنرال جیمز استاوریدیس، فرمانده سابق ارشد ناتو در مصاحبه ای با برنامه پاسخ ها پیشنهاد مطرح شده از سوی کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی را درباره خلع سلاح اتمی نسبی این کشور در ازای لغو تمامی تحریم ها مورد آنالیز قرار داد و گفت: به نظرم کره شمالی و رهبری آن با توافقی به نشست آمد که تنها یک معامله وحشتناک برای آمریکا بود.

وی ادامه داد: او گفت که یک سایت قدیمی و متروک را منهدم می نماید و رئیس جمهوری آمریکا هم بر اساس این توافق باید تمامی تحریم ها را لغو کند. این یک پیشنهاد مهمل بود.

ترامپ در یک نشست خبری خاطرنشان کرد که نتوانست با رهبری کره شمالی و مقام های این کشور در جریان نشست هانوی به توافق برسد و به خبرنگاران گفت که رهبری کره شمالی در عین اینکه تمایل دارد تا بخش بزرگی از مناطقی را که آمریکا می خواهد، منهدم کند اما ما نمی توانیم تمامی تحریم ها را از میان برداریم.

وزیر خارجه کره شمالی گفته بود که کشورش از موقعیت چانه زنی خود در آینده دست برنمی دارد.

وی ادامه داد: موضع اولیه ما همچنان بدون تغییر است و پیشنهاد ما هرگز و حتی با وجود پیشنهاد آمریکا برای مذاکرات مجدد در آینده تغییر نمی نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 543

به "حمایت فرمانده سابق ارشد ناتو از موضع ترامپ در مذاکره هانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت فرمانده سابق ارشد ناتو از موضع ترامپ در مذاکره هانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید