خبرنگاران روایت معاون دفتر رییس جمهوری از دستورات روزجمعه روحانی

به گزارش عکس پارسی، تهران - خبرنگاران - معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در پیام توییتری نوشت: افزایش قیمت لوازم خانگی سبب شد تا امروز رییس جمهور با سرپرست وزارت صمت گفت وگو کند.

خبرنگاران روایت معاون دفتر رییس جمهوری از دستورات روزجمعه روحانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، علیرضا معزی در این پیام یادآور شد که روحانی معتقد است که با افزایش تولید لوازم خانگیِ با کیفیت در ماه های اخیر، شایسته نیست که فشار بر خریداران افزایش یابد. او از وزارت صمت خواست تا سریعا مانع فرایند افزایشی قیمت در این بازار گردد.

وی گفت: نگرانی های مردم از گرانی مسکن، دغدغه رییس جمهور در هفته گذشته بوده است. امروز روحانی از وزیر خواست تا برای کاستن از فشار بر شهفرایندان، طرح های وزارت راه برای کنترل قیمت مسکن را با فوریت در جلسه یکشنبه ستاد اقتصادی دولت ارائه دهد.

معاون ارتباطات واطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور شرح داد: ممانعت کره جنوبی از دسترسی ایران به منابعش و پیروی از فشار حداکثری واشنگتن، هرگز برای ایران پذیرفتنی نیست. روحانی در تماس امروز از همتی خواست تا بانک مرکزی با همکاری وزارت خارجه، از تمامی مسیرهای حقوقی، چه دو جانبه و چه از طریق نهادهای بین المللی منافع ایران را پیگیری کند.

روحانی، سازگاری با کرونا به عنوان مرحله سوم مقابله با کرونا را نه کمرنگ شدن مبارزه، که محافظت از شهفرایندان در مراحل بازگشایی و پویایی کسب و کارها می داند. رییس جمهور امروز از دکتر نمکی خواست تا آگاهی بخشی تقویت گردد و مانند روزهای نخست، لزوم رعایت دستورالعمل ها برجسته گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1008

به "خبرنگاران روایت معاون دفتر رییس جمهوری از دستورات روزجمعه روحانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روایت معاون دفتر رییس جمهوری از دستورات روزجمعه روحانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید