خبرنگاران رییس دانشگاه علوم پزشکی: ابتلا به کرونا در ایلام افزایشی است

به گزارش عکس پارسی، ایلام - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: روز به روز آمار مبتلایان به بیماری کرونا در حال گسترش است و شرایط شیوع و ازدیاد آن در روزهای اخیر، نویدبخش روزهای خوبی نیست و در آینده نزدیک شاهد جولان این ویروس در سطح استان خواهیم بود.

خبرنگاران رییس دانشگاه علوم پزشکی: ابتلا به کرونا در ایلام افزایشی است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر محمد کریمیان در پیامی به مردم استان گفت: در خانه بمانید و سلامت خود و عزیزانتان را در معرض خطر قرار ندهید.

وی افزود: در روزهای اخیر از طریق اخبار و گزارش رسانه های مختلف، شرایط ابتلا به بیماری کرونا، میزان شیوع و مرگ و میر ناشی از آن در جهان و کشورمان را شاهد هستیم، این ویروس هم اکنون به یک مشکل جهانی تبدیل شده است و کشورهای زیادی از جمله ایران در حال تجربه این بیماری هستند و استان ایلام نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کریمیان یادآور شد: اکنون بروز بحران مطابق این شرایط دور از انتظار نیست و هشدار برای فراگیری این بیماری امری منطقی و محتمل خواهد بود و متاسفانه در صورت بی تفاوتی برخی از افراد جامعه نسبت به سلامت خود و دیگران شاهد وقوع اتفاقات تلخ و جبران ناپذیری خواهیم بود.

وی از مردم استان خواست: برای حفظ جان خود، عزیزان، اطرافیان و سایر مردم جامعه و جلوگیری از مرگ آنان در خانه بمانید و با هیچ فردی از بیرون ارتباط نداشته باشید تا این ویروس از دیار و کشورمان رخت بربندد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: برای حفظ سلامتی همه و تجربه زندگی در کنار عزیزانتان از خانه بیرون نروید و با قرنطینه خود در خانه زنجیره انتقال و شیوع این بیماری را در استان قطع کنید چرا که در این شرایط لازم است برای جان خود ارزش قائل شویم و از رفتارهای پرخطر که سلامت جان خود و اطرافیانمان را به خطر می اندازد، پرهیز کنیم و با در خانه ماندن، سلامت را به خود و دیگران هدیه کنیم.

دکتر کریمیان تاکید کرد: این بیماری هیچ درمانی ندارد و تنها راه گریز از ابتلا به آن، در خانه ماندن و پرهیز از ارتباط با دیگران است و هر فردی که برای جان خود و عزیزانش ارزش قائل است به طور قطع نکات پیشگیرانه را رعایت خواهد کرد.

مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در استان ایلام با افزایش 17 مورد جدید به 183 نفر رسیده است.

70 نفر از بیماران بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و تا به امروز 10 نفر نیز فوت شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 855

به "خبرنگاران رییس دانشگاه علوم پزشکی: ابتلا به کرونا در ایلام افزایشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس دانشگاه علوم پزشکی: ابتلا به کرونا در ایلام افزایشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید