خبرنگاران علی نژاد: مشکل برانکو و بویان قابل حل است

به گزارش عکس پارسی، تهران- خبرنگاران- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: پرسپولیس برای حل مشکل برانکو زمان دارد و استقلال هم بخش عمده ای از پول بویان را تامین نموده و جای نگرانی نیست.

خبرنگاران علی نژاد: مشکل برانکو و بویان قابل حل است

مهدی علی نژاد با اشاره به احتمال محرومیت باشگاه پرسپولیس و بسته شدن پنجره جابجایی این تیم به خاطر شکایت برانکوایوانکوویچ و دستیارانش از پرسپولیس، گفت: این باشگاه برای پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش 2 الی 3 هفته زمان دارد و فکر نمی کنم جای نگرانی از این بابت باشد.

وی در خصوص بسته شدن 3 پنجره جابجایی باشگاه استقلال به خاطر شکایت بویان نایدنوف، نیز شرح داد: مدیرعامل باشگاه استقلال شرحاتی در این باره داده است. بخش عمده ای از پول این بازیکن تامین شده و در روزهای آینده به وی پرداخت می گردد. در پی آن هم پنجره های جابجاییی باز خواهد شد و جای نگرانی نیست.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره اظهاراتی که عنوان شده که بسته شدن پنجره جابجاییی 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال صحت ندارد، اظهار داشت: اگر در انتشار مطالبی در این باره سوء نیتی ببینیم به طور حتم به وسیله مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد هر چند این مسائل به خود باشگاه ها بستگی دارد که اقدامات لازم را انجام دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1073

به "خبرنگاران علی نژاد: مشکل برانکو و بویان قابل حل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران علی نژاد: مشکل برانکو و بویان قابل حل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید