خبرنگاران کاهش نسبی دما طی فردا در گیلان

به گزارش عکس پارسی، رشت - خبرنگاران- سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: طی فردا (پنجشنبه) کاهش نسبی دما را در استان شاهد خواهیم بود و از روز آدینه دوباره افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

خبرنگاران کاهش نسبی دما طی فردا در گیلان

شبنم هادی نژاد غروب چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار به منطقه است ؛ بر این اساس تا روز آدینه فرایند افزایش ابر ، کاهش نسبی دما تا چهار درجه سانتی گراد ، بارندگی ، وزش باد (پاره ای نقاط موقتی شدید) و رعد و برق مورد انتظار است.

وی افزود: به تدریج از روز آدینه تا انتها هفته آینده غالباً جوی پایدار همراه با فرایند افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

وی توضیح داد: برای روز پنجشنبه آسمان استان؛ قسمتی ابری تا ابری ، مه آلود ، کاهش نسبی دما ، برخی ساعات بارندگی ، رعد و برق و وزش باد پاره ای نقاط موقتی شدید و برای روز آدینه کمی تا نیمه ابری، افزایش نسبی دما برخی نقاط افزایش ابر و احتمال رعد و برق و بارندگی پراکنده و وزش باد جنوبی از اواخر وقت (در ارتفاعات و دامنه ها)پیش بینی می گردد.

هادی نژاد بیان نمود : طی دو روز آینده دریا برای شنا گاهی نامناسب است.

وی همچنین به بیشینه و کمینه دمای استان طی 24 ساعت گذشته اشاره و بیان نمود: طی شبانه روز گذشته بندرانزلی با 33 درجه سانتی گراد بالای صفر و دیلمان 11 درجه سانتی گراد بالای صفر بیشترین و کمترین دمای استان را به خود اختصاص داده اند.

به گفته سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان ؛ دمای رشت بین 18 تا 31 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1052

به "خبرنگاران کاهش نسبی دما طی فردا در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش نسبی دما طی فردا در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید