درخواست انگلیس درباره ادلب

به گزارش عکس پارسی، ایسنا نوشت:یک منبع در سازمان ملل گفت، انگلیس از شورای امنیت سازمان ملل خواسته است تا در خصوص شرایط در استان ادلب سوریه تشکیل جلسه دهد.

درخواست انگلیس درباره ادلب

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش سوریه 19 دسامبر عملیات جدیدی در جنوب شرقی ادلب برای پاکسازی این منطقه از وجود تروریست ها، شامل داعش و تحریر الشام (جبهه النصره سابق) شروع کرد. ارتش سوریه تا 24 دسامبر کنترل بیش از 40 روستا را دوباره در دست گرفته است.

این منبع شامگاه چهارشنبه گفت: درخواست انگلیس که آمریکا از آن حمایت می نماید، معین نیست چه زمانی به بحث گذاشته گردد. آن ها درخواست داده اند اما تاریخی معین نشده است. ممکن است این هفته یا هفته آینده باشد.

سوریه از 2011 از درگیری مسلحانه گروه های اپوزیسیون مختلف شامل سازمان های تروریستی با دولت تحت رهبری بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه رنج می برد. ادلب که در سپتامبر 2018 به عنوان یک منطقه کاهش تنش معین شد، همچنان یکی از آخرین اراضی خارج از کنترل دولت مرکزی سوریه است.

استان ادلب آخرین پایگاه شبه نظامیان در سوریه محسوب می گردد. طبق اظهارات رئیس جمهوری سوریه، آزادسازی ادلب برای انتها دادن به درگیری داخلی این کشور حیاتی است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 694

به "درخواست انگلیس درباره ادلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست انگلیس درباره ادلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید