سابریست های ایران به مدال نقره بسنده کردند

به گزارش عکس پارسی، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با شکست برابر تیم قدرتمند کره جنوبی به مدال نقره تیمی بازی های آسیایی 2018 اندونزی دست یافت.

سابریست های ایران به مدال نقره بسنده کردند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از جاکارتا، در ادامه رقابت های شمشیربازی بازی های آسیایی 2018 اندونزی امروز (پنج شنبه) رقابت های اسلحه سابر در بخش تیمی انجام شد که تیم ملی ایران با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری در فینال رو در روی تیم قدرتمند کره جنوبی نهاده شد و در انتها با نتیجه 45 بر 32 از قهرمان دنیا مغلوب شد و به مدال نقره بازی های آسیایی 2018 اندونزی بسنده کرد.

شمشیربازان اسلحه سابر ایران پس از پیروزی 45 بر 21 برابر اندونزی در نخستین دیدارشان در دور حذفی و قطعی کردن مدال برنز، موفق شدند در مرحله نیمه نهایی هم برابر تیم چین با نتیجه 45 بر 43 به پیروزی برسند و به فینال بازی های آسیایی صعود نمایند. در این مسابقه در حالی که ایران 40 بر 35 عقب بود، پاکدامن وارد پیست شد و با عملکردی درخشان، تیم سابر ایران را به برتری 45 بر 43 رساند و یک تنه بازی را برای ایران درآورد اما در دیدار انتهای از همان ابتدا سابریست های عنوان دار کره ای مسلط تر کار کردند و با اختلافی که ایجاد کردند موفق شدند در نهایت 45 بر 32 به برتری برسند تا باز هم دست سابریست های ایران از کسب مدال طلا کوتاه بماند.

با این باخت حسرت سابریست های ایران برای کسب مدال طلای تیمی 20 ساله شد.

به این ترتیب شمشیربازی ایران با کسب یک مدال نقره اسلحه سابر در بخش تیمی و یک مدال برنز علی پاکدامن در بخش انفرادی اسلحه سابر به کارش در بازی های آسیایی 2018 اندونزی انتها داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 18

به "سابریست های ایران به مدال نقره بسنده کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سابریست های ایران به مدال نقره بسنده کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید