سرمربی کبدی جوانان: قطعا کنیا را در فینال شکست می دهیم، دیگر به هند فکر هم نمی کنیم

به گزارش عکس پارسی، سرمربی تیم ملی کبدی جوانان ایران تاکید نمود: قطعا در فینال جوانان دنیا برابر کنیا پیروز می شویم و جام را در ایران نگه می داریم.

سرمربی کبدی جوانان: قطعا کنیا را در فینال شکست می دهیم، دیگر به هند فکر هم نمی کنیم

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، جواد موسوی نسب پس از پیروزی ایران مقابل بنگلادش در نیمه نهایی رقابت های جوانان دنیا و صعود ایران به فینال گفت: خوشحالیم که تمام مراحل و بازی ها را با پیروزیت پشت سر گذاشتیم. همچنین از مصاف با پدیده مسابقات یعنی کنیا که پیروز شد پاکستان، یکی از مدعیان دنیا را حذف کند و فینالیست گردد، خوشحالیم.

وی توضیح داد: بازی سختی مقابل بنگلادش داشتیم و 10 دقیقه اول آن گره خورد، اما توانستیم با تعویض ها شرایط را به سود خود تغییر دهیم. از تیم کنیا شناخت داریم و با بررسی این تیم برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می رویم.

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان ایران ادامه داد: تمام انرژی ما برای فینال است و برای این دیدار برنامه ریزی کردیم تا با کمترین خستگی و مصدومیت به فینال برسیم. قطعا با شکست کنیا در فینال قهرمان می شویم و جام را در ایران نگه می داریم.

موسوی نسب در سرانجام با تاکید بر اینکه دیگر هند را حریف خود نمی دانیم، گفت: کبدی ما هر روز ستاره ای به دنیا معرفی می نماید و قدرت برتر دنیا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 486

به "سرمربی کبدی جوانان: قطعا کنیا را در فینال شکست می دهیم، دیگر به هند فکر هم نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی کبدی جوانان: قطعا کنیا را در فینال شکست می دهیم، دیگر به هند فکر هم نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید