شبکه اجتماعی عربستانی مجبور به عذرخواهی از کانادا شد

به گزارش عکس پارسی، در میان تنش ها بین ریاض و اتاوا، یک صفحه توئیتری عربستانی که کانادا را به حمله ای مشابه حمله 11 سپتامبر تهدید نموده بود دقایقی بعد مجبور به عذرخواهی شد.

شبکه اجتماعی عربستانی مجبور به عذرخواهی از کانادا شد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش گروه بین المللی خبرگزاری خبرنگاران از اسپوتنیک، این گروه فعال توئیتری روز دوشنبه تصویری اینفوگرافیک منتشر کرد که در آن یک هواپیما به سمت برج سی ان (CN) تورنتو در حال حرکت بود.

کمی بعد، این تصویر از حساب رسمی این گروه حذف شد و در تصویر جایگزین خبری از تصویر هواپیمای مذکور نبود.

از قرار معلوم، این صفحه اجتماعی وابسته به دادگاه سلطنتی عربستان سعودی بوده است.

عوامل این صفحه توئیتری همچنین در پست جداگانه ای کوشش کردند این اقدام خود را توجیه نمایند: تصویری که پیشتر منتشر کردیم به اشتباه تفسیر شده بود. هدف ما از نشان دادن هواپیما اشاره نمادین به بازگشت سفیر کانادا بود. قبول داریم که منظور خود را به خوبی نرساندیم و هر برداشت دیگری کاملا غیرعمدی بوده است. ما از هرکسی که ممکن است ناراحت شده باشد عذرخواهی می کنیم.

این صفحه مجازی که بالغ بر 350 هزار عضو داشت، پس از این اتفاق غیر فعال شد هرچند تعیین نیست آیا توئیتر این صفحه را حذف نموده است یا عوامل گرداننده آن.

تنش ها بین عربستان سعودی و کانادا زمانی تشدید شد که دولت اتاوا نسبت به بازداشت دو زن فعال حقوق بشری توسط رژیم آل سعود انتقاد کرد و خواهان آزادی فوری آن ها شد.

4077

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 800

به "شبکه اجتماعی عربستانی مجبور به عذرخواهی از کانادا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه اجتماعی عربستانی مجبور به عذرخواهی از کانادا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید