شیوه برگزاری کلاس های آموزشی نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 دانشگاه لرستان معین شد

به گزارش عکس پارسی، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در اطلاعیه ای شیوه برگزاری کلاس های آموزشی نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 این دانشگاه را بیان کرد.

شیوه برگزاری کلاس های آموزشی نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 دانشگاه لرستان معین شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در اطلاعیه ای در مورد شیوه ادامه فعالیت های آموزشی دانشگاه اظهار داشت: از ابتدای شروع کلاس های درسی نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 مطابق تقویم آموزشی (از 22 شهریورماه) برگزاری کلاس های دروس نظری و آن دسته از دروس غیرنظری که با نظر استاد درس و گروه آموزشی قابلیت ارائه به صورت الکترونیکی دارد، به صورت الکترونیکی و در قالب سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه پیگیری می گردد.

همچنین، در صورتی که به تشخیص استاد درس و گروه آموزشی مربوطه، بعضی دروس که به صورت الکترونیکی ارائه خواهد شد، برای تکمیل فرآیند آموزش، نیازمند برگزاری بخشی از جلسات درس به صورت حضوری باشد، پس از کسب نظر دانشکده ها و مراکز آموزش عالی تابعه، برای شیوه و زمان برگزاری آن ها در شورای آموزشی دانشگاه تصمیم گیری می گردد.

دروس عملی و کارگاهی و آزمایشگاهی هم که امکان ارائه آن ها در قالب الکترونیکی وجود ندارد، در هفته های ابتدایی نیمسال و حداکثر تا 15 آبان ماه در صورت امکان حضور دانشجویان در دانشگاه بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونا، در ساعات مشخص شده و نیز در ساعات خارج از برنامه درسی و به صورت فشرده ارائه خواهد شد.

حضور دانشجویان در جلسات درس الکترونیکی و یا حضوری بر اساس آیین نامه آموزشی الزامی است و استاد درس ضروری است بعد از سرانجام جلسه ضمن کنترل حضور و غیاب دانشجویان، نسبت به ثبت حضور و غیاب در سامانه گلستان اقدام کند.

همچنین، کار های عملی و کارگاهی و آزمایشگاهی مربوط به سرانجام نامه و یا رساله دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکترای عمومی دامپزشکی که از 17 خرداد 99 شروع شده بود با رعایت پروتکل های بهداشتی کماکان ادامه می یابد.

علاوه بر آن، در صورت برطرف محدودیت های مربوط به حضور دانشجویان در کلاس درس و یا خوابگاه با نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا، شورای آموزشی دانشگاه در مورد ادامه شیوه آموزش غیرحضوری و یا حضوری تصمیم گیری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1165

به "شیوه برگزاری کلاس های آموزشی نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 دانشگاه لرستان معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه برگزاری کلاس های آموزشی نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 دانشگاه لرستان معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید