عنایتی: بازیکن نباید برای استقلال شرط بگذارد، امیدوارم بهترین روزها را در قشقایی تجربه کنم

به گزارش عکس پارسی، رضا عنایتی، سرمربی جدید تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: از حضور در این تیم پرطرفدار خوشحالم و امیدوارم بهترین روزها را در این تیم تجربه کنم.

عنایتی: بازیکن نباید برای استقلال شرط بگذارد، امیدوارم بهترین روزها را در قشقایی تجربه کنم

رضا عنایتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید قشقایی شیراز گفت: خوشحالم که قرار است در یک تیم پرهوادار فعالیت کنم. من دو سال خدمت سربازی را در شیراز پشت سر گذاشتم و می دانم که این شهر مردمان بسیار خوب و مهربانی دارد. امیدوارم بهترین روزها را در قشقایی تجربه کنم و به هدف هایی که داریم دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا هدف قشقایی صعود به لیگ برتر است، بیان کرد: هدف تمام تیم هایی که در لیگ دسته اول بازی می نمایند صعود به لیگ برتر است. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و کوشش می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. باید سخت کوشش کنیم تا بتوانیم به نتایج موردنظرمان دست پیدا کنیم.

مهاجم پیشین استقلال در ارتباط با شرایط این روزهای باشگاه استقلال و چالش مسئولان این باشگاه برای تمدید قرارداد با بازیکنان توضیح داد: استقلال در سال های گذشته هم با چنین چالشی روبرو بود و متأسفانه یک برنامه ریزی درست صورت نمی گیرد تا طرفداران هم از نگرانی در بیایند. همواره درباره تمدید قرارداد بازیکنان و جذب نفرات جدید چنین مشکلاتی ایجاد شده است.

عنایتی در واکنش به اینکه بعضی بازیکنان شرط های سنگینی برای تمدید قرارداد گذاشته اند، بیان کرد: این حق بازیکن است تا در خصوص مسائل اقتصادی با باشگاه مذاکره کند، ولی همه چیز باید طبق یک منطق و اصول پیش برود. متأسفانه الان همه چیز در پول خلاصه می گردد و گاهی اوقات می بینیم که شرط های غیرمنطقی توسط بازیکنان معین می گردد. استقلال یک نام بزرگ و یک باشگاه بزرگ است و بازیکن نباید برای استقلال شرط بگذارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 228

به "عنایتی: بازیکن نباید برای استقلال شرط بگذارد، امیدوارم بهترین روزها را در قشقایی تجربه کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: بازیکن نباید برای استقلال شرط بگذارد، امیدوارم بهترین روزها را در قشقایی تجربه کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید