فرماندهی عملیات مشترک عراق به اطلاعات مهمی در خصوص داعش دست یافت

به گزارش عکس پارسی، فرماندهی عملیات مشترک عراق شرح داد طی عملیات تعقیب و گریز امروز عناصر داعش، به اطلاعات مهمی درباره این گروه تروریستی دست پیدا کرده است.

فرماندهی عملیات مشترک عراق به اطلاعات مهمی در خصوص داعش دست یافت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی علمیات مشترک عراق، امروز (شنبه)، گفت که در عملیات تعقیب و گریز داعش در منطقه مکشیفه (استان صلاح الدین-شمال بغداد) به اطلاعات مهمی در خصوص داعش دست پیدا کرده است.

در همین ارتباط، در پی حمله صبح امروز داعش از چند محور به استان صلاح الدین، منابع عراقی گزارش کردند که در این اقدام، نُه نیروی الحشد الشعبی به شهادت رسیدند و ده نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق واع، تحسین الخفاجی با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی عراق و الحشد الشعبی در حال ادامه عملیات تعقیب و گریز عناصر باقیمانده داعش هستند، گفت: نیروهای امنیتی اطلاعات کاملی در خصوص بقایای داعش در اختیار دارند. [این عناصر] طبق دستورات و برنامه ریزی ها تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

الخفاجی در ادامه گفت که عملیات تروریستی عناصر داعش با هدف شکستن محاصره نیروهای امنیتی اجرا می شود.

سخنگوی عملیات مشترک عراق همچنین توضیح داد که عناصر داعش با پناه دریافت در فضای سبز که مناطق امنی برای آنها به شمار می رود، نیروهای امنیتی عراق را هدف قرار می دهند.

تحسین الخفاجی با اشاره به عملیات داعش گفت که این عناصر با این اقدام و با سر و صدا کردن در رسانه ها در تلاش هستند تا روحیه ضعیف خود را بالا ببرند.

در همین خصوص، مصطفی الکاظمی مأمور تشکیل کابینه عراق، امروز، در ارتباط با شهادت نیروهای الحشد الشعبی ضمن تسلیت به ملت عراق و خانواده های این شهدا، گفت: ما به آنها قول می دهیم که گروه های تروریستی را به هرکجا که فرار کرده اند، تعقیب خواهیم کنیم و خاتمه آنها به دست فرزندان عراق و قهرمانان ما در نیروهای مسلح و الحشد الشعبی نزدیک خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 961

به "فرماندهی عملیات مشترک عراق به اطلاعات مهمی در خصوص داعش دست یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندهی عملیات مشترک عراق به اطلاعات مهمی در خصوص داعش دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید