لرستان رتبه بیست و سوم را در پرداخت تسهیلات ازدواج دارد

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، گودرز امیری پیش از ظهر چهارشنبه در کارگروه ازدواج و تعالی خانواده با اشاره به اینکه باید در قالب یک برنامه زمانبندی تعیین تسهیلات ازدواج را پرداخت کنیم، گفت: جوانان ما این همه مشکل دارند، خداپسندانه نیست در حوزه عدد و رقم و تسهیلاتی که به آن ها تعلق می گیرد هم اینگونه اذیت شوند.

لرستان رتبه بیست و سوم را در پرداخت تسهیلات ازدواج دارد

وی با بیان اینکه تسهیلات ازدواج حق جوانان است و باید به موقع پرداخت گردد، توضیح داد: استان ما در پرداخت تسهیلات ازدواج رتبه بیست و سوم را دارد و در برخی بانک ها مثل بانک ملی در پرداخت رتبه اول را داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه بانک ملی در لرستان 93.46 درصد تسهیلات ازدواج را پرداخت نموده است، اضافه نمود: بانک صادرات لرستان در سطح کشور رتبه سوم پرداخت تسهیلات ازدواج را دارد، بانک تجارت رتبه 28 را دارد؛ صندوق کارآفرینی امید تاکنون هیچ مقداری تسهیلات ازدواج پرداخت ننموده است.

امیری ادامه داد: بانک ملت نیز رتبه 31 را در پرداخت تسهیلات ازدواج دارد و بدترین وضعیت را بانک دی و موسسه اعتباری ملل دارند که تاکنون هیچ میزانی از تسهیلات را پرداخت ننموده اند.

وی با تاکید بر اینکه باید برنامه زمانبندی معین گردد تا تسهیلات به صورت ویژه به متقاضیان پرداخت گردد، یادآور شد: انتظار داریم وقتی بانک وجهی را دریافت می نماید و اگر امروز 10 میلیارد تومان دریافت کرد تا آخر هفته همه این اعتبار را به جوانان اختصاص دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 110

به "لرستان رتبه بیست و سوم را در پرداخت تسهیلات ازدواج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لرستان رتبه بیست و سوم را در پرداخت تسهیلات ازدواج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید