مهلت مقرری برای تخلیه خوابگاه های دانشگاه هرمزگان در نظر نگرفتیم

به گزارش عکس پارسی، مدیر روابط عمومی دانشگاه هرمزگان گفت: دانشجویان با هماهنگی قبلی و در زمان های از پیش مشخص شده، می توانند اقدام به تخلیه خوابگاه ها نمایند و مهلت مقرری برای آن در نظر نداریم.

مهلت مقرری برای تخلیه خوابگاه های دانشگاه هرمزگان در نظر نگرفتیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

مهدی عباسی، مدیر روابط عمومی دانشگاه هرمزگان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: به منظور حفظ سلامت دانشجویان، از زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت که دانشگاه ها تعطیل شوند و خوابگاه ها تخلیه، در دانشگاه هرمزگان نیز این امر اجرایی شد.

عباسی افزود: اکنون، فقط دانشجویانی که پروژه و خاتمه نامه و فعالیت تحقیقاتی و آزمایشگاهی دارند، در خوابگاه های دانشگاه هرمزگان حضور دارند. البته این حضور با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده و در هر اتاق، فقط یک نفر اسکان داده شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه هرمزگان بیان نمود: تعداد دانشجویانی که در حال حاضر در خوابگاه های دانشگاه هرمزگان اسکان دارند، بسیار کم است.

وی ابراز کرد: مهلت مقرری برای تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه در نظر گرفته نشده و دانشجویانی که اکنون در این خوابگاه ها اسکان ندارند، با هماهنگی قبلی، می توانند در زمان های از پیش معین شده از سوی خود و امور خوابگاهی اقدام به تخلیه اتاق ها نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1079

به "مهلت مقرری برای تخلیه خوابگاه های دانشگاه هرمزگان در نظر نگرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت مقرری برای تخلیه خوابگاه های دانشگاه هرمزگان در نظر نگرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید