هندی ها جلسات تمرین پرسپولیس را کم کردند!

به گزارش عکس پارسی، تاخیر در پرواز قرمز ها به کشور هند باعث شد تا تمرینات این تیم با اختلال ایجاد گردد.

هندی ها جلسات تمرین پرسپولیس را کم کردند!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با پیگیری های مسئولان باشگاه پرسپولیس مجوز سفر کاروان این تیم به هند دریافت شد و اعضای این تیم تا ساعاتی دیگر به وسیله فرودگاه امام خمینی راهی ایالت گو در کشور هند خواهند شد.

تاخیر در سفر به کشور هند باعث شد تا تمرینات قرمز ها به نوعی تحت تاثیر این تاخیر قرار بگیرد، اولین ضربه ای که پرسپولیس از تاخیر رفتن به هند می خورد این است که گل محمدی و شاگردانش تا همین جای کار یک جلسه تمرینی را از دست داده اند.

پرسپولیس با توجه به بازی با نساجی روز آدینه به تمرین ریکاوری پرداخت و با توجه به اتفاقاتی که امروز رخ داد، قرمز ها عملا امروز را تمرین نکردند و فردا نیز باید یک تمرین ریکاوری برگزار کند و نمی تواند تمرین اصلی و تاکتیکی مناسبی داشته باشد.

در حالی که پرسپولیس قرار است طبق برنامه روز 25 فروردین مقابل الوحد امارات به میدان برود، اما تاخیر در پرواز قرمز ها که ابتدا قرار بود روز آدینه انجام گردد به دلیل مسائلی که از سوی میزبان این مسابقات به وجود آمد کاروان این تیم مقرر شد امروز صبح راهی ایالت گوا در کشور هند گردد، اما عدم صدور مجوز پرواز باعث شد تا این پرواز طبق اعلام باشگاه پرسپولیس ساعت 17 امروز انجام گردد.

به نظر می رسد حاشیه های سفر پرسپولیس به هند و مسائل آن تمامی ندارد و حالا در جدیدترین اتفاق برنامه ریزی کادر فنی قرمز ها برای تمرینات این تیم تغییر خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1509

به "هندی ها جلسات تمرین پرسپولیس را کم کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندی ها جلسات تمرین پرسپولیس را کم کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید