کارنامه آزمون دستیاری دندانپزشکی منتشر گشت

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، کارنامه علمی سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر گشت.

کارنامه آزمون دستیاری دندانپزشکی منتشر گشت

در آزمون دستیاری دندانپزشکی دوره سی و دوم تعداد 2 هزار و 228 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد، یک هزار و 821 نفر شامل یک هزار و 133 نفر زن و 688 نفر مرد در جلسه آزمون حاضر بودند.

سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی 14 تیر ماه 1397 برگزار گشت.

بر اساس مقررات و ضوابط آزمون تعداد 711 نفر موفق به احراز نمره حد نصاب گشته و از نظر علمی، مجاز به انتخاب رشته/محل گشته اند.

داوطلبان می توانند با استفاده از کد رهگیری، کارنامه علمی خود را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مشاهده نمایند. در این کارنامه مشخصات داوطلب، سهمیه، نمره خام آزمون (از کل 810 نمره قابل کسب)، نمره خام و تراز هر درس و رتبه کل داوطلب در هر یک از 10 زیرگروه آموزشی (که جایگاه داوطلب را در قیاس با دیگران نشان می دهد) آمده است.

همزمان، پاسخنامه داوطلبان در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل مشاهده است و داوطلبان می توانند با توجه به کلید نهایی که پیش از این اعلام گشته و در دسترس است، درستی نمره خام کل و نمره خام هر درس (به درصد) را کنترل نمایند.

دفترچه و فرم انتخاب رشته/محل پس از تکمیل و آماده گشتن ظرفیت ها، این هفته بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می گردد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 29 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 8

به "کارنامه آزمون دستیاری دندانپزشکی منتشر گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارنامه آزمون دستیاری دندانپزشکی منتشر گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید