کرونا، 1 میلیون مبتلا در اروپا؛ آمار ابتلای روزانه اسپانیا افزایشی شد

به گزارش عکس پارسی، همزمان با عبور تعداد مبتلایان ویروس کرونا در دنیا از مرز 2 میلیون نفر، مسئولان درمانی اسپانیا، بلژیک و سوئیس نیز آمار جدیدی از مبتلایان و قربانیان این ویروس ارائه کردند.

کرونا، 1 میلیون مبتلا در اروپا؛ آمار ابتلای روزانه اسپانیا افزایشی شد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرایند افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا، سوئیس و بلژیک همچنان ادامه داشته و شمار کل مبتلایان در این قاره از 1 میلیون نفر عبور کرد.

سرویس سلامت عمومی فدرال بلژیک امروز (چهارشنبه) بیان کرد طی بیست وچهار ساعت گذشته، 2454 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

این سازمان با صدور بیانیه ای گفت، از روز گذشته تا کنون همچنین 283 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در بلژیک جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان ویروس کرونا در بلژیک به 33573 نفر و شمار قربانیان آن نیز به 4440نفر افزایش یافت.

اداره فدرال بهداشت عمومی سوئیس نیز گزارش داد از روز گذشته تا کنون 295 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا ثبت شده است.

بر اساس آمار زنده ای که روی وبگاه تریبون دو ژنو قرار گرفته، تعداد کل موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به 25994 نفر افزایش پیدا نموده است.

همچنین با جان باختن 37 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری، تعداد کل قربانیان آن در سوئیس به 1183 نفر رسیده است.

در اسپانیا علی رغم کاهش نسبی تعداد جان باختگان روزانه در کنار تدابیر جدی پیشگیرانه درمانی، آمار ابتلا به ویروس کرونا در این کشور همچنان رو به افزایش است.

وزارت بهداشت اسپانیا در بیانیه ای بیان کرد که طی بیست وچهار ساعت گذشته 5092 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه، همچنین از روز گذشته تا کنون 523 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند که نسبت به دیروز شاهد کاهش جزئی است.

با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به 177633 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به 18579 تن افزایش یافت.

برآوردهای وبگاه وُرلداُمتر نشان می دهد تعداد کسانی که در دنیا به ویروس کووید19 مبتلا شده اند از مرز 2 میلیون نفر فراتر رفته (+) که سهم قاره اروپا از این میان، کمی بیش از 1 میلیون نفر یعنی نیمی از تعداد کل مبتلایان در دنیا است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 909

به "کرونا، 1 میلیون مبتلا در اروپا؛ آمار ابتلای روزانه اسپانیا افزایشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، 1 میلیون مبتلا در اروپا؛ آمار ابتلای روزانه اسپانیا افزایشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید