کشف 550 تن انواع نهاده های دامی قاچاق در آمل

به گزارش عکس پارسی، فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 550 تن انواع نهاده های دامی قاچاق به ارزشی بالغ بر 30 میلیارد ریال در شهرستان آمل اطلاع داد.

کشف 550 تن انواع نهاده های دامی قاچاق در آمل

به گزارش خبرنگاران مازندران سردار مرتضی میرزایی گفت: در اجرای طرح تشدید و مقابله با احتکار و عرضه انواع کالای قاچاق، مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان آمل از عرضه انواع نهاده های دامی قاچاق در آن شهرستان با خبر شدند.

وی، اضافه نمود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و آنالیز های همه جانبه، مأموران پیروز شدند متهم را که اقدام به عرضه انواع نهاده های دامی قاچاق و تقلبی در آن شهرستان می کرد، شناسایی نمایند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، توضیح داد: در ادامه اجرای این مأموریت، پس از هماهنگی های قضائی، مأموران پلیس امنیت عمومی و امنیت مالی آمل متهم را دستگیر کردند.

سردار میرزایی در ادامه اذعان داشت: مأموران با همکاری کارشناسان اداره صمت و جهاد کشاورزی شهرستان آمل، در بازرسی از محل نگهداری و دپوی کالا توسط نامبرده در مجموع 550 تن کالا شامل، انواع خوراک دام و طیور وارداتی قاچاق، انواع کود شیمیایی کشاورزی و پودر سنگ کشف کردند.

این مقام انتظامی همچنین از کشف 100 هزار عدد کیسه خالی با مارک یکی از شرکت های معتبر داخلی که متهم اقدام به جعل عنوان آن نموده بود در بازرسی از محل اطلاع داد و گفت: کارشناسان مربوطه ارزش مجموع کالای قاچاق کشف شده در این عملیات را بالغ بر 30 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

میرزایی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید، از عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا اطلاع داد و اعلام کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مستلزم همکاری همه دستگاه های اجرایی و مردم با نیروی انتظامی است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1568

به "کشف 550 تن انواع نهاده های دامی قاچاق در آمل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 550 تن انواع نهاده های دامی قاچاق در آمل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید