کی روش تا آدینه به ایران بر می شود، همکاری وزارت خارجه با باشگاه سپاهان برای بازگشت مهاجم عمانی

به گزارش عکس پارسی، باشگاه سپاهان نیز به خاطر داشتن چند بازیکن خارجی با این مسائل بیگانه نیست و مسئولان این باشگاه کوشش می نمایند تا در کمترین زمان ممکن خارجی ها را به ایران برگردانند تا آن ها از برنامه های کادرفنی عقب نمانند.

کی روش تا آدینه به ایران بر می شود، همکاری وزارت خارجه با باشگاه سپاهان برای بازگشت مهاجم عمانی

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

باشگاه سپاهان برای بازگشت مهاجمان خارجی خود مسائلی را پیش رو دارد.

به گزارش فارس، با اعلام آغاز تمرینات از سوی سازمان لیگ برای از سرگیری ادامه مسابقات لیگ نوزدهم، تیم هایی که از بازیکنان خارجی استفاده می نمایند برای بازگشت بازیکنانشان دچار مسائلی شدند چراکه علاوه بر بحث خروج این بازیکنان از کشورهای خودشان، بحث تهیه بلیت برای مسافرت هوایی آن ها و بازگشت به ایران نیز زمان بازگشت خارجی ها به ایران را طولانی تر می نماید.

باشگاه سپاهان نیز به خاطر داشتن چند بازیکن خارجی با این مسائل بیگانه نیست و مسئولان این باشگاه کوشش می نمایند تا در کمترین زمان ممکن خارجی ها را به ایران برگردانند تا آن ها از برنامه های کادرفنی عقب نمانند.

ولادیمیر کومان هافبک مجاری سپاهان روز گذشته وارد ایران شده و تست های پزشکی را پشت سر گذاشته است. این بازیکن در حال حاضر منتظر معین شدن نتیجه تست ها است تا در صورت منفی بودن آن، به تمرینات تیمی اضافه شود.

وی در خصوص بازگشت بازیکنان خارجی بازیکنان سپاهان به ایران گفت: ولادیمیر کومان دیروز به ایران آمده، آزمایشات و تست های لازم را پشت سر گذاشته و منتظریم تا جواب تست های او بیاید، اگر همه چیز خوب باشد، می تواند به تمرینات تیم اضافه شود.

سخنگوی باشگاه سپاهان ضمن اعلام این خبر، در خصوص زمان بازگشت کی روش استنلی به خبرنگار ورزشی فارس گفت: کی روش ان شاءالله تا آخر هفته به ایران برمی شود، برای بازگشت او بحث ست شدن بلیت وجود دارد. ما یک بار بلیت گرفتیم و به خاطر قرنطینه ای که در برزیل اعمال شده بود نتوانست برشود. آن طور که اطلاع دارم، با توجه به اینکه پرواز مستقیم از سائوپائولو نداریم و او باید پروازش را عوض کند، قرار است تا آخر هفته یعنی تا روز آدینه به ایران بیاید.

پزشک در خصوص بازگشت محسن الغسانی بیان کرد: چون خروج اتباع عمانی ممنوع شده، ما به یاری فدراسیون و وزارت امور خارجه با آن ها مکاتبه کردیم که مجوز خاصی برای او بگیرند تا این بازیکن بتواند به جمع ما اضافه شود. در این مذاکره پیشرفتی حاصل شده؛ یعنی آنها قبول کردند که مجوز بگیرند تا الغسانی بتواند برشود.

وی در خصوص پرداختی به بازیکنان سپاهان گفت: باشگاه سپاهان بودجه و برنامه ریزی اقتصادی دارد که طبق آن تمام پرداختی ها اجرا شده و ما حتی به بازیکنان خارجی هم بدهی نداریم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 917

به "کی روش تا آدینه به ایران بر می شود، همکاری وزارت خارجه با باشگاه سپاهان برای بازگشت مهاجم عمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش تا آدینه به ایران بر می شود، همکاری وزارت خارجه با باشگاه سپاهان برای بازگشت مهاجم عمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید