گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نجاری: نعمتی با آمادگی و هدف بزرگی به جاکارتا آمده است

به گزارش عکس پارسی، سرپرست تیم تیراندازی با کمان ایران گفت: زهرا نعمتی کوشش زیادی داشته و خیلی با انگیزه در بازی های آسیایی حاضر شده و هدفش کسب موفقیت است .

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نجاری: نعمتی با آمادگی و هدف بزرگی به جاکارتا آمده است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، امید نجاری گفت: بچه های ما با اردوهایی که داشتند و مسابقاتی که در پنج ماه اخیر اعزام شدند، به آمادگی خیلی خوبی رسیدند و با آمادگی کامل در بازی های آسیایی 2018 حضور پیدا کردند. نمی گردد در مسابقه چیزی را پیش بینی کرد. اگر تیری به بیرون برود و به هدف نخورد کلا امتیاز عوض می گردد.

او درباره پیش بینی اش از مسابقات مطرح نمود: با توجه به آمادگی بچه ها و انگیزه و هدفی که برای کسب مدال دارند، پیش بینی ما این است که بهترین نتیجه را کسب نمایند. زهرا نعمتی هم کوشش زیادی داشته است و خیلی با انگیزه در این مسابقات حاضر شده است و هدف شان کسب پیروزیت است .

نجاری در مورد حذف رقابت های انفرادی کامپوند در بازی های آسیایی که در دوره قبل مسابقات اسماعیل عبادی پیروز به کسب مدال طلا شده بود، گفت: عبادی بیش از 33،34 مدال انفرادی دارد و جزو بهترین های کامپوند است اما متاسفانه سال جاری مسابقات انفرادی کامپوند حذف شد و بچه ها تنها در بخش تیمی و میکس تیمی رقابت می نمایند. امیدوارم بتوانیم در این دو بخش بهترین نتیجه را بگیریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 488

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نجاری: نعمتی با آمادگی و هدف بزرگی به جاکارتا آمده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نجاری: نعمتی با آمادگی و هدف بزرگی به جاکارتا آمده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید