گفت وگوی تلفنی بشار اسد و ولیعهد ابوظبی

به گزارش عکس پارسی، رئیس جمهور سوریه و ولیعهد ابوظبی تلفنی درباره روابط دوجانبه و حمایت امارات از ملت سوریه در شرایط ویژه کنونی گفت وگو کردند.

گفت وگوی تلفنی بشار اسد و ولیعهد ابوظبی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی در تماس تلفنی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه بر حمایت امارات از ملت سوریه در شرایط ویژه کنونی تاکید کرد.

به گزارش اسکای نیوز، ولیعهد ابوظبی در گفت وگو با رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: همبستگی انسانی در زمان های سختی بر همه چیز رجحان دارد و سوریه در شرایط سخت کنونی تنها نخواهد ماند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز با تایید تماس تلفنی میان بن زاید و بشار اسد گفت که موضوع مقابله با شیوع ویروس کرونا در این تماس تلفنی مورد بحث قرار گرفت.

ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز امشب (جمعه) در گفت و گو با خبرنگاران ضمن هشدار در خصوص شیوع ویروس کرونا در سوریه، گفت که مسئولیت ساکنان شرق فرات بر گردن آمریکا است. (جزئیات بیشتر)

وی تأکید کرد که دولت آمریکا به عنوان کشوری که بخشی از خاک سوریه را اشغال کرده، مسئولیت کاملی در خصوص ساکنان مناطق تحت اشغال خود دارد و باید نیازهای پزشکی و بهداشتی مردم این منطقه را تأمین کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 864

به "گفت وگوی تلفنی بشار اسد و ولیعهد ابوظبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی تلفنی بشار اسد و ولیعهد ابوظبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید