3نفر در نگارمن شاهرود مفقود شدند، اعزام اکیپ امداد و نجات به منطقه

به گزارش عکس پارسی، علی یحیایی در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه شامگاه پنج شنبه در پی تماس با هلال احمر مبنی بر مفقودی سه نفر در نگارمن شاهرود بلافاصله نیروهای امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شدند، ابراز داشت: برای انجام این عملیات یک اکیپ به محل مورد نظر فرستاده شدند که به محض دریافت اطلاعات بیشتر اطلاع رسانی خواهد شد.

3نفر در نگارمن شاهرود مفقود شدند، اعزام اکیپ امداد و نجات به منطقه

وی بابیان اینکه از این سه نفر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، افزود: خوشبختانه حال این افراد مساعد است و به زودی عملیات نجات انجام خواهد شد.

معاون هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه دو گردشگر امروز پنج شنبه حوالی ظهر نیز در جنگل ابر شاهرود مفقود شدند که دلیل این امر نیز بدی آب و هوا بوده است، اعلام کرد: کوشش ها برای نجات آن ها به ثمر نشست و هر دو گردشگر از اهالی استان لرستان نجات یافتند.

یحیایی از اعزام تیم جستجو از سوی هلال احمر اطلاع داد و تاکید نمود: دو ساعت و 30 دقیقه عملیات امداد و نجات این دو گردشگر به طول انجامید تا در نهایت آن ها همزمان با غروب پنج شنبه نجات یافتند.

وی با بیان اینکه این دو گردشگر در سلامت کامل هستند، افزود: سرمای هوا در ارتفاعات و بارش برف بسیار شدید به همراه کولاک باعث شده بود این گردشگران به مشکل بر بخورند.

معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان با بیان اینکه گردشگران مذکور در پست امداد و نجات خرقان اسکان موقت یافته اند، اعلام کرد: نگرانی درباره آن ها وسلامتی جسمی شان وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 124

به "3نفر در نگارمن شاهرود مفقود شدند، اعزام اکیپ امداد و نجات به منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3نفر در نگارمن شاهرود مفقود شدند، اعزام اکیپ امداد و نجات به منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید