تا انتها فصل بازی آسانی نخواهیم داشت

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان شامگاه جمعه پیش از صف آرایی تیمش در برابر تیم پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران پیرامون پیوستنش به تیم ذوب آهن گفت: خوشحالم که در اصفهان هستم و انتخابم، یک انتخاب منطقی بوده است، هم من و هم باشگاه به یک توافق خوبی برای راهنمایی این تیم رسیدیم و کوشش می کنم در برابر طرفداران ذوب آهن، از این لباس سبز به خوبی امانت داری کنم، همچنین از عوامل باشگاه ذوب آهن به خاطر استقبال و امکانات خوبی که در اختیار من گذاشتند هم نهایت تشکر را دارم.

تا انتها فصل بازی آسانی نخواهیم داشت

وی در توصیف فضای فوتبال اصفهان اضافه نمود: خوشبختانه فضا و بستر فوتبال اصفهان را آرام و با انضباط بالا دیدم.

سرمربی ذوب آهن پیرامون بازی با پارس جنوبی جم اضافه نمود: فارغ از هر نتیجه برای هر دو تیم آرزوی موفقیت دارم اما با یک نگاه ساده به موقعیت دو تیم می توان دریافت که پارس جنوبی جم در شرایطی بهتر از ما به سر می برند و این نشان دهنده این موضوع است که پارس از معدود تیم هایی است که از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود می نمایند و دو سال بسیار خوب را پشت سر می گذارند و طبیعتا نه تنها بازی فردا آسان نخواهد بود، بلکه تا انتها فصل بازی آسانی در پیش نداریم.

وی ادامه داد: جدای از مسائل فنی و تاکتیکی، پیش از هرچیز اعضای یک تیم باید با هم رفیق باشند و روحیه خوبی داشته باشند و تیم ما نیز به یک تحول روحی نیاز دارد، ما با ارتباطی و اتحادی که بازیکنان دارند می توانیم از پس مسائل بر بیاییم و باید اعتباری که ذوب آهن تا امروز کسب نموده حفظ کنیم.

منصوریان پیرامون اقدام غیرحرفه ای شبکه خبر در گزارش مربوط به اعلام نتایج قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: من از این موضوع بی اطلاع بودم اما ایران سرای همه ایرانیان است و فکر می کنم باید از فضای ناسیونالیستی جدا شد که این اتفاق برای اصفهان افتاده است،نباید نگاه اختصاصی به تیمی داده گردد و امیدوارم این موضوع که دوسال است رخ داده سهوی بوده باشد چراکه در سمت چپ لباس پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و سمت راست نماد و لوگوی باشگاه درج خواهد شد و این نشان دهنده آن است که بین نمایندگان ایران تفاوتی وجود ندارد، حضور به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا لیاقت می خواهد و باید هر باشگاهی که این لیاقت نصیب آن می گردد برای سربلندی ایران کوشش کند و بجنگد.

وی از عملکرد امید نمازی تشکر کرد و اضافه نمود: نمازی زحمت بسیاری برای ذوب آهن کشید و من از او تشکر می کنم، قرار نیست هر مربی در هر تیمی موفق باشد و اکنون هم که امید نمازی از ذوب آهن جدا شده نباید زحمات او را فراموش کرد. ما فشار تمرینات را بیشتر کردیم و خوشبختانه در بازی فردا مصدومی نداریم و تنها نگران شرایط زبیر نیک نفس و ارسلان مطهری هستیم.

سرمربی جدید ذوب آهن پیرامون وضعیت مهدی رجب زاده شرح داد: زمانی که من به ذوب آهن پیوستم، نه آقای رجب زاده در تیم حضور داشتند و نه آقای وحید رضایی و با توجه به حق انتخابی که باشگاه برای من از بین مربیان بومی قائل شد من آقای حسن استکی و آقای علی دهقانی را به عنوان دستیار انتخاب کردم.

وی پیرامون وضعیت رشید مظاهری و صحبت های مبنی بر جدایی وی در نیم فصل ابراز داشت: در حال حاضر رشید بازیکن ماست و تمام کوشش خود را نیز به کار گرفته است. برخورد آقای آذری نیز با این حواشی پدرانه و درست بود و هم رشید می داند که ذوب آهن خانه اوست و هم باشگاه می داند که رشید دست پرورده همین باشگاه است و مطمئنا از فردا یک رشید مظاهری سرحال را در زمین خواهیم دید.

منصوریان پیرامون برنامه آینده ذوب آهن گفت: ما در واقع یک اسفندماه سخت در پیش داریم که در آن دو مسابقه پلی آف حساس و سخت را در مقابل داریم. ذوب آهن تا اینجا بازی خوبی را ارائه می داد اما صرفا بازی خوب نتیجه بخش نیست و ما باید تیر آخر را که نتیجه دریافت است به رویه تیم اضافه کنیم و از طرفداران نیز می خواهم که ما را در مسابقات تنها نگذارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 98

به "تا انتها فصل بازی آسانی نخواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا انتها فصل بازی آسانی نخواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید