در حاشیه زمین فوتبال تمرین می کنم، در اولین اعزامم قهرمان شدم

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، الناز دارابیان قهرمان رشته پرتاب دیسک بازیهای پاراآسیایی 2018 جاکارتا در کلاس F53 گفت: جاکارتا، اولین مسابقه رسمی برون مرزی من بود که در سه سال گذشته به طور جدی و حرفه ای برای طلایی شدن در آن تمرین کردم.

در حاشیه زمین فوتبال تمرین می کنم، در اولین اعزامم قهرمان شدم

وی ادامه داد: خانواده من نقش موثری در ادامه تحصیل و ورزشم داشتند. همراهی همیشگی آنها یاری کرد تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته ادبیات فارسی به تحصیل بپردازم و بعد از آن پدرم هر روز مسئولیت ایاب و ذهابم برای تمرینات ورزشی را بر عهده گرفت. مادرم نیز با همه توانش به ادامه مسیرم یاری کرد و البته خانم الهه شیعه مربی با دانشی که با مهربانی و دلسوزی مرا برای رسیدن به مدال هدایت کردند.

دارابیان تاکید نمود: ورزش به جزئی از زندگی من تبدیل شده است و با تعطیلی هر جلسه از تمریناتم احساس خلا می کنم اما در کنار زمین فوتبال تمرین می کنم و این باعث می گردد برخی جلسات ما ناخواسته کنسل گردد. کاش ما هم فضایی اختصاصی داشتیم و بی دغدغه تمرین می کردیم.

بانوی طلایی پرتاب دیسک رقابت های پاراآسیایی جاکارتا در انتها اعلام نمود: آرزوی من جبران ذره ای از زحمات مادر و پدرم است و هدف بعدی ام شکستن رکورد پارالمپیک در توکیو است.

وی در انتها بیان داشت: از کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جانبازان، بهمن رضایی، رئیس انجمن دوومیدانی و هیات البرز برای همه زحماتی که در اعزام ما کشیدند ممنونم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 73

به "در حاشیه زمین فوتبال تمرین می کنم، در اولین اعزامم قهرمان شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حاشیه زمین فوتبال تمرین می کنم، در اولین اعزامم قهرمان شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید