سرقت تاسیسات جاده ای لرستان

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان شامگاه یکشنبه در حاشیه کارگروه ایمنی راههای لرستان با تاکید بر اینکه تاسیسات روشنایی، گارد ریل، علائم، نیوجرسی و ... در جاده ها اموال بیت المال هستند، گفت: این تاسیسات مربوط به مردم است و برای حفظ جان مردم در جاده ها به کار گرفته می شوند.

سرقت تاسیسات جاده ای لرستان

وی با بیان اینکه هدف این بوده که مردم در جاده ها سالم به مقصد خود برسند، گفت: در این رابطه مردم همکاری نمایند و جلوی افرادی که به اشتباه تاسیسات را خراب می نمایند و به سرقت می برند را بگیرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، بیان داشت: در مجموع 26 فقره سرقت تاسیسات جاده های استان را داشته ایم و در این زمینه نیز 9 نفر دستگیر شده اند.

سید موسی خادمی استاندار لرستان نیز در کارگروه ایمنی راههای لرستان در این رابطه با بیان اینکه باید کار فرهنگی در این زمینه صورت گیرد، گفت: رسانه ها کار فرهنگی در این زمینه انجام دهند چرا که این امر ضربه به بیت المال است.

وی با بیان اینکه سیم کشی روشنایی جاده را برای یک سود 200 هزار تومانی به سرقت می برند، عنوان نمود: این امر پنج میلیارد تومان هزینه بر روی دست دولت می گذارد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تعدادی در این زمینه از سوی نیروی انتظامی دستگیر شده است، اضافه کرد: اطلاع رسانی رسانه ای در این زمینه صورت گیرد و دادستان نیز به قضات تاکید نمایند که حکم سریع و شدید برای متخلفان در این زمینه صادر نمایند.

خادمی، تاکید نمود: این امر احتمالا اثر گذار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 118

به "سرقت تاسیسات جاده ای لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت تاسیسات جاده ای لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید