عطایی: کار سختی مقابل شهرداری تبریز خواهیم داشت

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، سی و دومین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال از 25 مهر ماه شروع شد. شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله در هفته نخست رقابت ها 3 بر صفر پیغام مشهد را شکست دادند. کاله مازندران در هفته دوم مسابقات میهمان شهرداری تبریز خواهد بود.

عطایی: کار سختی مقابل شهرداری تبریز خواهیم داشت

بهروز عطایی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره بازی هفته دوم مقابل تیم شهرداری تبریز گفت: همیشه آغاز رقابت ها به دلیل عدم شناخت کافی از تیم ها بسیار سخت خواهد بود. در بازی مقابل پیغام مشهد چون اطلاعاتی از تیم نداشتیم کمی کار سخت شد ولی رفته رفته در جریان بازی اطلاعات به دست آمد.

سرمربی تیم کاله مازندران درباره بازی هفته دوم مقابل شهرداری تبریز نیز گفت: متاسفانه در هفته دوم نیز کار سختی را در پیش خواهیم داشت چرا که شهرداری تبریز در هفته نخست مسابقات استراحت داشت و اطلاعات چندانی از تیم نداریم. باید به اطلاعات فردی و سال گذشته بسنده و در جریان بازی اطلاعات را پردازش کنیم.

وی درباره ارزیابی اش از مسابقات در فصل جدید گفت: برای قضاوت بسیار زود است. باید چند هفته از آغاز رقابت ها بگذرد تا در این زمینه بتوان صحبت کرد. در حال حاضر شاید نزدیکی رقابت تیم ها و نبود ستاره های تیم ملی در لیگ بتوان عنوان نمود.

عطایی درباره طولانی شدن رقابت ها و 20 روز مانده به برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال گفت: این موضوع هنوز تصویب نشده است و فردا سه شنبه قرار است درجلسه سازمان لیگ مطرح و آنجا مشخص نمایند که مصوب می گردد یا خیر.

سرمربی کاله در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه یزدان پناه خاطرنشان کرد طبق آیین نامه مسابقات باید تا 20 روز مانده به لیگ ملت ها ادامه دار گردد گفت: یزدان پناه دبیر سازمان لیگ است و وظیفه او اجرای دستور العمل ها و مصوبات لیگ است. درخواست ها باید در شورای لیگ مطرح گردد. هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است. زمانی که شورا ابلاغ کرد یزدان پناه حق اجرا دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 77

به "عطایی: کار سختی مقابل شهرداری تبریز خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: کار سختی مقابل شهرداری تبریز خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید