هروی: حضور رییس جمهور اندونزی روی نتیجه تاثیر داشت

به گزارش عکس پارسی، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته مردان ایران تاکید دارد که در مبارزه فینال امیر مهدی زاده با حریف اندونزیایی او شفاف و روشن بود که داوران جانب میزبان را گرفتند و حق مهدی زاده را پایمال کردند.

هروی: حضور رییس جمهور اندونزی روی نتیجه تاثیر داشت

به گزارش خبرنگاران ، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته مردان ایران تاکید دارد که در مبارزه فینال امیر مهدی زاده با حریف اندونزیایی، داوران جانب میزبان را گرفتند و حق مهدی زاده را پایمال کردند. سرمربی تیم ملی کاراته مردان ایران در خصوص کسب مدال نقره امیر مهدی زاده می گوید:امیر همه صحبت ها را انجام داده است و من نمی دانم چگونه احساس خود را بیان کنم. او از ابتدای مسابقاتش، فوق العاده بود و توانست سایماتوف عنواندار و نماینده ویتنام را شکست داده و با قدرت راهی فینال گردد. هر چند که حضور رییس جمهوری اندونزی روی عملکرد فنی امیر مهدی زاده تاثیری نداشت، اما در نتیجه بازی تاثیر بسیار زیادی داشت.

هروی ادامه می دهد:واقعا برای این ورزشکار خوب کشورمان متاسفم چرا که در بازی های آسیایی گوانگ ژو نیز سر امیر را بریده بودند اما این بار در مسابقه فینال ناداوری گریبان گیر او شد. امیر روز و شب در اردوها حضور داشت و برای کسب مدال طلای بازی های آسیایی کوشش می کرد، اما این طور ناجوانمردانه حق او را پایمال نموده و طلا را از چنگ او در آوردند.

سرمربی تیم ملی مردان در سرانجام تاکید می نماید:امیدوارم در ادامه این رقابت ها شاهد چنین ناجوانمردی هایی در حق ورزشکاران ایران نباشیم و برای سایر نمایندگان کاروان آرزوی موفقیت کنیم.

5، 210

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 19

به "هروی: حضور رییس جمهور اندونزی روی نتیجه تاثیر داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هروی: حضور رییس جمهور اندونزی روی نتیجه تاثیر داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید