کشتی جایزه بزرگ مجارستان، راهیابی سه کشتی گیر به دیدار رده بندی و شانس خدری برای کسب مدال

به گزارش عکس پارسی، نتایج کشتی گیران کشورمان تا انتها مرحله مقدماتی روز نخست رقابت های جایزه بزرگ مجارستان معین شد.

کشتی جایزه بزرگ مجارستان، راهیابی سه کشتی گیر به دیدار رده بندی و شانس خدری برای کسب مدال

به گزارش خبرنگاران، در وزن 55 کیلوگرم مسابقات کشتی جایزه بزرگ مجارستان، رضا خدری در دور نخست با نتیجه عبدالکریم فرگات از الجزایر را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 12 بر 8 از سد جوزف آندرسی از مجارستان را مغلوب کرد. خدری در دور سوم مقابل بهرام اف از ازبکستان در حالی که از حریف پیش بود با نتیجه 4 بر 6 نتیجه را واگذار کرد. وی در دور چهارم و مسابقه پایانی با حریف دیگری از ازبکستان مسابقه می دهد و در صورت پیروزی صاحب مدال نقره می گردد. در این وزن بهرام اف ازبکستانی صاحب مدال طلا شد.

در وزن 63 کیلوگرم، میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 از سد محمد نوربخش گذشت. وی در دور سوم و مرحله نیمه نهایی مقابل شینبو اوتا از ژاپن دارنده مدال نقره المپیک در یک کشتی نزدیک با نتیجه 2 بر 5 مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. به این ترتیب نوربخش از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم محمد رضا آقانیا در دور نخست آرام واردانیان از ازبکستان دارنده مدال برنز آسیا را با نتیجه 5 بر یک مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل شماکی بولکوادزه از گرجستان دارنده مدال برنز المپیک با نتیجه 7 بر صفر مغلوب شد. با توجه به حضور کشتی گیر گرجستانی در دیدار فینال آقانیا در گروه شانس مجدد مقابل وید مایر از آلمان باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 82 کیلوگرم جمال اسماعیلی در دور اول 8 بر یک پیتر نواک از چک را مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 4 بر صفر تیموج تربولین از مولداوی را شکست داد. اسماعیلی در دور سوم کیسیدیس بیوربرگ از سوئد قهرمان زیر 23 سال اروپا را با نتیجه 9 بر 5 مغلوب کرد، اما در مرحله نیمه نهایی مقابل رای بیک بیسلطانوف از دانمارک دارنده نقره زیر 23 سال دنیا با نتیجه صفر بر 6 باخت و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 97 کیلوگرم حسن آریایی نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم سئونگ جان کیم از کره جنوبی دارنده مدال نقره بازی های آسیایی جاکارتا را با نتیجه 6 بر 4 شکست داد. وی در دور سوم با نتیجه 5 بر صفر میلوکا کریسوف از اوکراین را مغلوب کرد. آریایی نژاد در مرحله نیمه نهایی مقابل ترسی هانکوک از آمریکا با نتیجه 3 بر 2 باخت و به دیدار رده بندی رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 155

به "کشتی جایزه بزرگ مجارستان، راهیابی سه کشتی گیر به دیدار رده بندی و شانس خدری برای کسب مدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی جایزه بزرگ مجارستان، راهیابی سه کشتی گیر به دیدار رده بندی و شانس خدری برای کسب مدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید