شروع به کار نخستین جشنواره فرهنگی هنری گردشگری شهری

به گزارش عکس پارسی، آیین رونمایی از پوستر و سایت اولین جشنواره فرهنگی، هنری گردشگری شهری با حضور مسئولان شهری برگزار گردید.

شروع به کار نخستین جشنواره فرهنگی هنری گردشگری شهری

خبرگزاری مهر: آیین رونمایی از پوستر و سایت اولین جشنواره فرهنگی، هنری گردشگری شهری با حضور مسئولان شهرداری منطقه 22 و سید احمد موسوی، دبیر نخستین این جشنواره در مجموعه فرهنگی اجتماعی امام علی (ع) برگزار گردید.

سید احمد موسوی مدیر فرهنگی هنری منطقه 22 و دبیر نخستین جشنواره فرهنگی هنری گردشگری شهری هدف این جشنواره را افزایش رونق کسب وکار درزمینه توریسم شهری، افزایش زیرساخت های صنعت گردشگری و همچنین واکاوی و ریشه یابی تهدیدات و فرصت های عرصه گردشگری به صورت فراگیر در سطح شهر تهران اظهار داشت. ایشان در ادامه با ارائه شرحاتی از سایت رونمایی کرد و اطلاعات موردنظر را برای شرکت کنندگان شرح داد و خواهان همکاری نهادهای فرهنگی به جهت اطلاع رسانی و تبلیغات در این جشنواره شد.

در ادامه مراسم مهندس ادب معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه هم افزایی فکری، افزایش همکاری های فرهنگی و یاری سازمان ها و ارگان های زیرمجموعه شهرداری در منطقه را در اجرای هرچه بهتر جشنواره توصیه کرد.

در انتهای برنامه نوذر پور شهردار منطقه 22 ضمن رونمایی از پوستر جشنواره به برگزاری مناسک سوگواری در ایام محرم شامل برگزاری شعر آیینی، آیین سوگواره اقوام ایرانی و برگزاری تعزیه در سطح منطقه را لازم الاجرا دانست. ایشان همچنین برگزاری این جشنواره را گامی در جهت معرفی و مشارکت مردم درزمینه های مختلف اجتماعی و فرهنگی گردشگری بیان نمود.

یادآور می گردد جشنواره گردشگری فرهنگی هنری شهری در 6 قالب عکاسی، شعر (کلاسیک و نو)، کاریکاتور، خاطره نویسی، نقاشی و طراحی با نگاهی نو به گردشگری شهری، شروع به کار نموده است و علاقه مندان و هنرمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا 5 مهرماه به سایت https://gardeshgari-fhs22.ir/ ارسال کنند. به آثار برتر بعد از داوری جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 315

به "شروع به کار نخستین جشنواره فرهنگی هنری گردشگری شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار نخستین جشنواره فرهنگی هنری گردشگری شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید