اپل بالاخره شبکه 5G را به آیفون آورد

به گزارش عکس پارسی، اپل در نهایت تصمیم گرفت با معرفی گوشی های سری آیفون 12 شبکه 5G را به گوشی های خود اضافه کند تا کاربران به سرعت اینترنت بالایی دست پیدا کنند.

اپل بالاخره شبکه 5G را به آیفون آورد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، انتظارها به انتها رسید و اپل در مراسم دیشب خود از گوشی های سری آیفون 12 رونمایی کرد که تمام آن ها از شبکه 5G پشتیبانی می کنند. گوشی های مجهز به شبکه 5G عملکرد بسیار بهتری در مقایسه با گوشی های مجهز به مودم 4G LTE دارند و علاوه بر سرعت بالاتر، تاخیر کمتری نیز دارند.

در ماه های گذشته شرکت های اندرویدی زیادی گوشی های مجهز به مودم 5G را وارد بازار کردند و حالا اپل دست به چنین اقدامی زده است. گوشی های سری آیفون 12 علاوه بر پشتیبانی از این شبکه، به قابلیت خاصی مجهز شده که در هنگام عدم نیاز به اینترنت 5G و برای ذخیره انرژی، به صورت اتوماتیک به شبکه 4G سوییچ می کند.

کاربران با شبکه 5G نه تنها می توانند با سرعت بالاتری به محتوای آنلاین دست پیدا کرده و فیلم های باکیفیت را در مدت زمان کوتاهی دانلود کنند، بلکه در زمینه اجرای بازی ها نیز عملکرد بسیار بهتری را تجربه خواهند کرد.

گوشی های سری آیفون 12 علاوه بر پشتیبانی از این شبکه ارتباطی به قابلیت های جذاب دیگری نیز مجهز شده اند که برای مثال می توان به نمایشگر Super Retina XDR اشاره کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1237

به "اپل بالاخره شبکه 5G را به آیفون آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل بالاخره شبکه 5G را به آیفون آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید