بازسازی و طراحی داخلی هتل

به گزارش عکس پارسی، ما به عنوان طراح، عاشق ترکیب عناصر سبک و طبیعی و معاصر با عناصر قدیمی و کلاسیک هستیم. مخصوصا وقتی این عناصر قدیمی، از ابتدا در ساختمان وجود داشته اند. در بازسازی و طراحی داخلی هتل که امروز به شما معرفی می کنیم، شامل 160 اتاق، بار نوشیدنی، کافه، سالن استراحت و یک فضای چندمنظوره می گردد که توسط یکی از شرکت های نیویورکی طراحی شده. این شرکت به نوسازی و بازسازی ساختمان های قدیمی (که سرشار از جذابیت و فریبندگی های قدیمی می باشند)، شهرت دارد.

بازسازی و طراحی داخلی هتل

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این هتل از سه بلوک متصل به هم تشکیل شده. سازندگان آن، به حفظ ویژگی های ویکتوریایی و قرن نوزدهمی ساختمان اهمیت زیادی می دادند و اصرار داشتند این ویژگی ها را با عناصر مدرن، رنگ های شاد و مبلمان سفارشی ترکیب نمایند. برای ایجاد بافت های جدید در محیط، طراحان از مواد و مصالح مختلف مانند گرانیت، آجرکاری اصیل ساختمان، آتریوم فلزی و زیبا در سالن اصلی (با رنگ سفید)، عناصر سبز و باطراوت و سازه های چوبی ارگانیک استفاده کردند.

حال و هوای قدیمی و نوستالژیک هتل، با مبلمان و وسایل سفارشی و امروزی که اغلب توسط طراحان پروژه طراحی شده، هماهنگی خوبی دارد. رنگبندی گرمی که در سرتاسر ساختمان از لابی و اتاق ها گرفته تا کافه و رستوران به کار رفته نیز باتوجه به این تلفیق انتخاب شده. همه این عناصر در کنار هم، یک مجموعه بازیگوشانه و هنری به وجود آورده اند. پایه های محکم و راسخ معماری ویکتوریایی، پیوند این دو سبک متفاوت در دنیای طراحی را ممکن نموده.

در این بازسازی و طراحی داخلی هتل چهارچوب های ظریف، سازه های تنیده در هم، گیاهان معلق و آویزان، و زوایای گرد و منحنی که همگی از ویژگی های طراحی مدرن به شمار می فرایند، به همراه مبلمان و عناصر دکوری روان و لطیف، مواد ارگانیک، چراغ ها و آباژورهای جالب و امروزی، بافت و رنگبندی غنی مجموعه را تامین می نمایند. هر گوشه و کنار این هتل، در نهایت زیبایی و جذابیت طراحی شده. توجهی که به تمام جزئیات شده، از عناصر برنجی و براق گرفته تا مبلمان عتیقه، از بافت های غنی و چشمگیر گرفته تا رنگبندی های گرم، چشم ما را با زیبایی شناسی و هنر طراحی نوازش می دهد.

منبع: interiorzine

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 911

به "بازسازی و طراحی داخلی هتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و طراحی داخلی هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید