تلفات تصادفات رانندگی در رودسر کاهش یافت

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، رحمان کاظمی بعدازظهر دوشنبه در نشست شورای ترافیک رودسر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، اظهارکرد: در شش ماهه نخست امسال 2 نفر در تصادف درون شهری شهرستان رودسر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته این آمار کاهش یافته است.

تلفات تصادفات رانندگی در رودسر کاهش یافت

کاظمی با بیان اینکه در این مدت در تصادف عابران پیاده نیز شاهد کاهش بودیم، اضافه کرد: در شش ماهه نخست امسال تنها یک عابر پیاده در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داد که در مقایسه با سال گذشته که 3 نفر بوده شاهد کاهش هستیم.

وی به آمار تصادفات و تلفات رانندگی برون شهری شهرستان رودسر نیز اشاره نمود و از کاهش آن اطلاع داد و اعلام کرد: در حوزه تصادفات جرحی متاسفانه افزایش داشته ایم.

معاون فرمانداری رودسر با تأکید بر لزوم نصب دوربین های مداربسته در مناطق روستایی از بخشداران و دهیاران خواست تا در این زمینه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی همچنین به وضعیت ساخت پل صیدرمحله شهر رودسر برای برطرف معضل ترافیکی اشاره و توضیح داد: از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی و ستاد بحران شهرستان رودسر اعتبار بیشتری برای ساخت این پل تخصیص یافته تا هرچه سریعتر این پروژه تکمیل و بهره برداری گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 82

به "تلفات تصادفات رانندگی در رودسر کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات تصادفات رانندگی در رودسر کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید