دلخوشی فرهاد مجیدی برای بازی با پرسپولیس

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران: دربی نودوششم مرکز روز پنجنشبه برگزار می گردد و طی آن دو تیم پرسپولیس و استقلال در استادیوم آزادی و از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی به مصاف هم می فرایند.

دلخوشی فرهاد مجیدی برای بازی با پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، این ملاقات برای فرهاد مجیدی از یک سو و یحیی گل محمدی از سوی دیگر جنبه انتقامی دارد؛ فرهاد میخواهد انتقام شکست بازی در لیگ را از پرسپولیس بگیرد و یحیی گل محمدی هم منتظر فرصت است تا حذف فصل گذشته از رقابت های جام حذفی به دست همین استقلال را جبران کند.

پس فارغ از حساسیت همیشگی این بازی، دربی پیش رو با توجه به انگیزه های لازم برای جبران ناکامی های گذشته، جذابیت بیشتری هم خواهد داشت. با این وجود، اما فرهاد مجیدی امیدوار است روز پنجشنبه شرایط به سودش تغییر کند. او علاوه بر آنکه هدفش را روی بردن جام حذفی گذاشته امید زیادی هم به سید حسین حسینی، دروازه بانش در این ملاقات، دارد.

حسینی در 6 بازی اخیر استقلال در لیگ فوق العاده کار نموده و تنها یکبار دروازه اش باز شده است. از این گذشته، فرهاد و تیمش در 5 بازی از این 6 ملاقاتی که حسینی درون دروازه قرار گرفته برنده از زمین خارج شده است. آمادگی سید حسین حسینی یکی از دلخوشی های فرهاد مجیدی برای بازی با پرسپولیس است. البته که خود سید حسین هم از رویارویی با پرسپولیس در جام حذفی خاطره خوشی دارد؛ درست است که او در مجموع رقابت هایی که برابر پرسپولیس قرار گرفته کارنامه چندان درخشانی ندارد، ولی حکایت جام حذفی فرق دارد.

به گزارش خبرنگاران، سید حسین حسینی در دربی فصل پیش جام حذفی که با رجحان استقلال در ضربات پنالتی همراه شد، درون دروازه ایستاده بود و با مهار ضربه پنالتی احمد نوراللهی نقش بسزایی در برنده شدن استقلال در آن ملاقات داشت. حالا روز های زیادی از آن بازی گذشته، ولی درست در آستانه همین ملاقات شرایط به گونه ای رقم خورده تا سید حسین حسینی دوباره تبدیل به دلخوشی فرهاد مجیدی در تقابل با پرسپولیس در جام حذفی گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1682

به "دلخوشی فرهاد مجیدی برای بازی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلخوشی فرهاد مجیدی برای بازی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید