تور چین: ربات های چینی در خدمت مشتریان

به گزارش عکس پارسی، رستوران های زنجیره ای چینی دربریتانیا برای مبارزه با کمبود کارکنان در طول همه گیری کرونا از پیشخدمت های ربات استفاده می نماید.

تور چین: ربات های چینی در خدمت مشتریان

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، ربات های پیشخدمت چینی قادرند با هر رفت و آمد خود به چهار میز مشتریان خدمت رسانی نمایند.

هر ربات با رسیدن به یک میز، به مشتریان می گوید که غذا را از قفسه روشن شده بردارند.در آزمایش، این ربات به طور میانه در یک هفته بیش از 67 مایل را طی نموده و غذا سرو می نماید.

مسئولین این رستوران می گویند این کار باعث می گردد که کارکنان به جای مانده را برای رسیدگی به نیازهای عاطفی مشتریان و بعلاوه رسیدگی به سؤالات دیگر از جمله در خصوص مواد تشکیل دهنده غذا آزاد گذاشته تا بهتر بتوانند به مشتریان رسیدگی نمایند.

یک رستوران زنجیره ای چینی در شمال غرب انگلیس پس از کوشش برای جذب کارکنان در طول همه گیری کووید، مجبور به استفاده از پیشخدمت های رباتیک شده است.

مدیران در بوفه چینی یک BellaBot را در هر چهار رستوران در لیورپول، سنت هلنز، بولتون و ویگان راه اندازی نموده اند تا غذا را برای غذاخوری ها سرو نمایند.

زمانی که بوفه پس از آخرین قرنطینه دوباره باز شد، صاحبان آن تصمیم گرفتند به جای اینکه اجازه دهند خودشان غذاها را سرو نمایند، غذا را به وسیله یک برنامه سفارش داده شده برای مردم سر میز ارسال نمایند.

به گفته مالکان پائولو هو و پیتر وو، که می گویند BellaBots قبلاً در بین رستوران ها محبوبیت پیدا نموده بود تصمیم گرفت از این روش برای سرویس دهی به مشتریانش استفاده کند.

قیمت راهنما برای ربات های چهره محبت آمیز 20000 دلار (14500 پوند) است که کمتر از هزینه استخدام یک گارسون با حداقل دستمزد برای 40 ساعت در هفته است.

فیلم عجیب و غریب ربات رستوران با چهره ای گربه ای با چشمانی بزرگ در کف رستوران می چرخد و غذاهای لذیذ را برای مشتریان سفارش می گیرد.

مشتریان با استفاده از اپلیکیشن، غذا را سفارش می دهند که به دست کارکنان آشپزخانه می رسد.سپس غذا را در یکی از چهار قفسه BellaBot قرار می دهند.

انتهای پیغام،

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1920

به "تور چین: ربات های چینی در خدمت مشتریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: ربات های چینی در خدمت مشتریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید