روز های بدبیاری بارسا بدون پدری

به گزارش عکس پارسی، بارسلونا این روز ها به شدت دلتنگ پدری است و در غیاب او، راه رسیدن به موفقیت را فراموش نموده است.

روز های بدبیاری بارسا بدون پدری

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بارسلونا نبود پدری را با تمام وجود حس می نماید. بازیکنی که می تواند در متر های پایانی پاس های معین کننده بدهد و ورق را برگرداند. هافبکی که با شم گلزنی بالا و آمار خوب گل هایش در فصل جاری، سرنوشت ساز کار نموده است. پدری در بازی رفت پلی آف لیگ اروپا برابر یونایتد مصدوم شد و بارسا نتوانست در نوکمپ برابر شیاطین سرخ به نتیجه ای بهتر از تساوی 2-2 دست پیدا کند.

سپس اعلام شد پدری یک ماه قادر به همراهی بارسا نیست. آبی و اناری ها پس از توقف برابر یونایتد توانستند کادیز را 2-0 شکست دهند، اما در بازی برگشت مقابل یونایتد 2-1 باختند و حذف شدند. بارسا دیشب در لالیگا هم 1-0 مغلوب آلمریا شد تا آمار بازی هایش بدون پدری یک برد، یک تساوی و دو شکست باشد.

دقیقا تعیین نیست پدری چه زمانی بر می گردد، ولی او قطعا بازی حساس پنجشنبه برابر رئال در نیمه نهایی کوپا دل ری را از دست خواهد داد. غیبت او برابر والنسیا نیز قطعی است و حضورش برابر بیلبائو نیز چیزی در حد معجزه است. پدری کوشش دارد به بازی برگشت لالیگا برابر رئال برسد (28 اسفند).

جالب اینکه پدری در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپای فصل قبل برابر فرانکفورت هم مصدوم شد و بارسا از دور رقابت ها کنار رفت. بارسا در غیاب پدری سپس به کادیز و رایووایه کانو هم باخت تا با لالیگا وداع کند. گویا چراغ بارسلونا بدون این هافبک خلاق خاموش می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2161

به "روز های بدبیاری بارسا بدون پدری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز های بدبیاری بارسا بدون پدری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید