سرمربی تیم ملی والیبال بانوان: مشکل شاگردانم نداشتن بازی تدارکاتی است

به گزارش عکس پارسی، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان، کمبود تجربه و نداشتن بازی تدارکاتی را مشکل اصلی شاگردانش مطرح نمود.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان: مشکل شاگردانم نداشتن بازی تدارکاتی است

میترا شعبانیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص شرایط شاگردانش در اردوی آماده سازی مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو گفت: در این اردو 18 بازیکن حضور دارند و تمرینات خود را انجام می دهند. ترکیب 14 نفره اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو نیز تعیین شده که در انتها اردو معرفی خواهند شد. این اردو تا روز آدینه ادامه دارد و از دوشنبه، اردوی متصل به اعزام تیم ملی انجام خواهد شد. مونا آشفته لژیونر تیم ملی نیز از ترکیه بازگشته و در این اردو به ترکیب تیم اضافه شده است.

وی با اشاره به انگیزه بالای شاگردانش در تمرینات توضیح داد: ملی پوشان خیلی خوب و باانگیزه تمرین می نمایند. ما هم روی اشکالات آنها کار می کنیم و فیلم بازی ها را بررسی نموده ایم. فقط تجربه ملی پوشان کم است.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان به مشکل نداشتن بازی تدارکاتی شاگردانش اشاره نمود و گفت: مشکل تیم ما این است که نتوانسته ایم بازی تدارکاتی هماهنگ کنیم و فقط یک بازی در روز پنجشنبه با باریج اسانس برگزار خواهیم کرد.

شعبانیان درباره حریفان ایران در راه کسب سهمیه المپیک توکیو مطرح نمود: تیم ملی روز 13 دی به مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو اعزام می گردد و نخستین بازی تیم روز 17 دی مقابل قزاقستان است. پس از آن به مصاف کره جنوبی و اندونزی می رویم. قزاقستان تیم خوبی است و از آنجایی که تیم های شرکت نماینده برای کسب سهمیه المپیک توکیو کوشش می نمایند، مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار است. ما با تیم جوانی در این مسابقات شرکت می کنیم. هدف مان کسب تجربه نیست و بچه ها برای انجام بهترین بازی های خود اعزام می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 663

به "سرمربی تیم ملی والیبال بانوان: مشکل شاگردانم نداشتن بازی تدارکاتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی والیبال بانوان: مشکل شاگردانم نداشتن بازی تدارکاتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید