طباطبایی: عضویت یک ایرانی در کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته، دستاورد مهمی است

به گزارش عکس پارسی، رئیس فدراسیون کاراته گفت: رایزنی ها در خصوص عضویت یک ایرانی در کمیته فنی از چند ماه قبل آغاز شده بود و در نهایت با انتخاب امینی دستاورد مهمی برای کاراته ایران حاصل شد.

طباطبایی: عضویت یک ایرانی در کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته، دستاورد مهمی است

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، سیدحسن طباطبایی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: انتخاب امینی به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته دستاورد مهمی برای کاراته ایران است. رایزنی ها در خصوص عضویت امینی در کمیته فنی از چند ماه قبل توسط فدراسیون کاراته، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک آغاز شد تا اینکه عصر روز جمعه با نامه فدراسیون جهانی به فدراسیون کاراته این اتفاق مهم رخ داد.

وی اضافه کرد: کسب کرسی در کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته، حاصل انسجام و هماهنگی تمام ارکان ورزش از جمله وزارت ورزش،کمیته ملی المپیک و فدراسیون کاراته بود.

طباطبایی ادامه داد: اهمیت این انتخاب زمانی دو چندان می شود که بدانیم کرسی های بین المللی ورزش که در اختیار بانوان بوده، بسیار اندک است. خیلی راضی هستیم که امینی توسط فدراسیون جهانی انتخاب شده زیرا کرسی های بین المللی می تواند در آینده به کاراته ایران کمک کند.

رئیس فدراسیون کاراته شرح داد: ویژگی مهم دیگر این کرسی، بهتر شدن روابط فدراسیون کاراته با فدراسیون جهانی است. حضور مسئولان فدراسیون کاراته در مجامع بین المللی و ارایه برنامه های مورد نظر، قطعاً روابط کاراته ایران با کاراته جهان را بهتر از گذشته می کند.

رئیس فدراسیون کاراته در انتها عنوان داشت: از ابتدای فعالیتم در فدراسیون کاراته برنامه جامعی برای کسب کرسی های بین المللی داشتیم. قدرت و جایگاه کاراته ایران به گونه ای است که نباید تنها به همین کرسی بسنده کرد. ما باید تلاش کنیم که در آینده ای نزدیک کرسی های دیگری در فدراسیون جهانی و فدراسیون آسیا بدست آوریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1439

به "طباطبایی: عضویت یک ایرانی در کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته، دستاورد مهمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: عضویت یک ایرانی در کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته، دستاورد مهمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید