مسافران به این شماره زنگ بزنند

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران : مسافران عید فطر چه سفر خود را آغاز نموده باشید چه در شرف سفر هستید با توجه به اطلاعیه ستاد هماهنگی خدمات سفر قطعا در طول مسافرت خود ابهامات کمتری خصوصا در مواجهه با تخلفات مراکز و تاسیسات گردشگری خواهید داشت . در ادامه دو توصیه تازه این ستاد را بخوانید و شماره های ذکر شده را ثبت کنید.

مسافران به این شماره زنگ بزنند

به گزارش خبرنگاران : مسؤول کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر از مسافران درخواست نموده در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در مراکز و تاسیسات گردشگری، موارد را به وسیله این سامانه ثبت و اطلاع رسانی نمایند.

اگر با تخلف تاسیسات گردشگری روبرو شدید چه باید کرد؟

مسؤول کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: شماره تلفن 09629 در تعطیلات عید فطر برای ثبت شکایت مسافران از تاسیسات گردشگری فعال شده است.ایسنا، این سامانه بنا بر اعلام ستاد هماهنگی خدمات سفر 24 ساعته آماده پاسخگویی به شکایت مسافران است. به جز این شماره تماس، ثبت شکایت ها به وسیله سامانه اینترنتی https://www.09629.ir// نیز امکان پذیر است.یحیی نقی زاده محجوب، مسؤول کمیته نظارت این ستاد بعلاوه گفته است: سعی می گردد برای تامین رضایت مسافران، شکایت های ثبت شده به سرعت آنالیز و در صورت لزوم نمایندگان نظارت به محل اعزام شوند.

مسؤول کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر از مسافران درخواست نموده در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در مراکز و تاسیسات گردشگری موارد را به وسیله این سامانه ثبت و اطلاع رسانی نمایند.علاوه بر شکایت، سامانه 09629 درباره راه ها، مراکز اقامتی و پذیرایی، آب و هوا، جاذبه های گردشگری و دیگر خدمات مربوط به سفر ملزم به اطلاع رسانی است.

هشدار برای تغییرات جوی/ در حاشیه رودخانه ها چادر نزنید

بعلاوه دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به نوسانات جوی در فصل بهار به مسافران توصیه کرد که در تعطیلات پیش رو از برپا کردن چادر کنار رودخانه ها خودداری نمایند و برای تغییرات ناگهانی آب و هوا آمادگی داشته باشند.

مصطفی فاطمی (دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر) اعلام کرد: نوسانات آب وهوایی در فصل بهار به شدت زیاد است و در این ایام با تغییرات جوی روبرو هستیم.او با اشاره به هماهنگی های اجرا شده با سازمان هواشناسی، ادامه داد: مسافران آمادگی تغییرات ناگهانی هوا بعلاوه باد شدید و رگبارهای پراکنده را داشته باشند.دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تاکید نمود: به علت شرایط آب و هوایی متغیر امکان بالا آمدن آب زیاد است و مسافران به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه ها کمپ نزنند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2014

به "مسافران به این شماره زنگ بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران به این شماره زنگ بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید