موتورولا One Vision با نمایشگر 21:9 معرفی شد

به گزارش عکس پارسی، بالاخره پس از مدت ها خبر و شایعه، شاهد معرفی جدیدترین گوشی میان رده موتورولا هستیم. موتورولا وان ویژن، نام این محصول جدید است که با اندروید خام تحت برنامه Android One عرضه خواهد شد و دارای نسبت نمایشگر سینماتیک 21:9 است و جالب تر از همه، از پردازنده ساخت سامسونگ، بهره می برد.

موتورولا One Vision با نمایشگر 21:9 معرفی شد

در بخش جلویی این گوشی، نمایشگر بلند 6.3 اینچی LCD قرار گرفته که رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد و نسبت نمایش آن نیز همانطور که گفتیم، 21:9 است. همچنین در سمت چپ گوشه بالایی این نمایشگر، شاهد حفره ای هستیم که دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی وان ویژن در درون آن قرار گرفته است.

در بخش پشتی موتورولا وان ویژن نیز شاهد قرارگیری دو دوربین و همچنین سنسور اثر انگشت هستیم. بگذارید ابتدا سراغ دوربین ها برویم و بگوییم که دوربین اصلی این گوشی، 48 مگاپیکسلی است و لنزی با دیافراگم f/1.7 در جلوی آن قرار گرفته. همچنین این دوربین به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده است. دوربین دوم هم یک سنسور 5 مگاپیکسلی با لنزی با دیافراگم f/2.2 دارد و تنها برای سنجش عمق میدان در عکس ها پرتره، کاربرد خواهد داشت.

همچنین دوربین اصلی این گوشی، مثل دیگر سنسورهای 48 مگاپیکسلی که تا به حال دیده ایم، هر چهار پیکسل را در یک پیکسل ترکیب می کند و عکس هایی 12 مگاپیکسلی تحویل می دهد. نرم افزار دوربین این گوشی نیز ویژگی های مختلفی از جمله هوش مصنوعی یا همان AI را در اختیار کاربران می گذارد. یک ویژگی کاربردی دیگر، Night Vision نام دارد که در هنگام عکاسی در شرایط نوری ضعیف، به کمک کاربر می آید و عکس هایی روشن تر ثبت می کند.

شاید بتوانیم بگوییم هیجان انیگزترین بخش این گوشی، پردازنده آن است که توسط سامسونگ ساخته می شود. قلب تپنده موتورولا وان ویژن، پردازنده اگزینوس 9609 است و این دومین باری است که می بینیم پردازنده اگزینوس در گوشی دیگری به جز گوشی های سامسونگ، استفاده شده است. پیش از این تنها پردازنده های سامسونگ را در برخی گوشی های شرکت چینی Meizu دیده بودیم. این چیپست، دارای چهار هسته قدرتمند Cortex-A73 با سرعت 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف Cortex-A55 با سرعت 1.7 گیگاهرتز است. در کنار این پردازنده، شاهد چهار گیگابایت حافظه رم نیز در گوشی موتورولا وان ویژن هستیم.

از نظر نرم افزاری، این گوشی تحت برنامه Android One عرضه می شود که این یعنی شاهد اندروید خام روی این دستگاه هستیم. در حال حاضر این گوشی با اندروید پای عرضه می شود اما موتورولا قول داده که گوشی وان ویژن، دو بروزرسانی بزرگ دیگر اندروید را هم دریافت کند که این یعنی در آینده نزدیک، شاهد اندروید Q برای این گوشی خواهیم بود. البته موتورولا هنوز هم برخی از ویژگی های نرم افزاری خود را روی این گوشی نصب کرده است.

موتورولا وان ویژن با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می شود اما پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز در این گوشی وجود دارد. جایگاه سیم کارت دستگاه، می تواند پشتیبانی از یک سیم کارت و یک کارت حافظه یا دو سیم کارت به صورت همزمان را به وان ویژن اضافه کند.

موتورولا وان ویژن با یک باتری 3500 میلی آمپری عرضه خواهد شد و در بسته بندی محصول نیز یک شارژر 15 واتی قرار گرفته که می تواند با سرعت نسبتا بالایی، این باتری را شارژ کند.

این گوشی در دو رنگ آبی و برنزی عرضه خواهد شد و فعلا در برزیل و اروپا عرضه می شود. قیمتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده نیز حدود 335 دلار است که برای یک محصول میان رده، معقول به نظر می رسد. شما درباره این گوشی چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 201

به "موتورولا One Vision با نمایشگر 21:9 معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورولا One Vision با نمایشگر 21:9 معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید