نماینده ایران به دور دوم مسابقات تنیس روی میز چین صعود کرد

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، مسابقات تنیس روی میز بین المللی چین از روز گذشته در دو بخش نوجوانان و جوانان شروع شد. در رده سنی جوانان پسر این رقابت ها متین حیدری مقابل نماینده چین تایپه 3 بر 2 باخت اما در مصاف با حریفی از سنگاپور به فزونی 3 بر صفر دست یافت. با رقم خوردن این دو نتیجه حیدری به عنوان نفر دوم گروه چهارم راهی مرحله دوم مسابقات شد.

نماینده ایران به دور دوم مسابقات تنیس روی میز چین صعود کرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

در چارچوب همین رقابت ها آرمان حاجی ئی در مصاف با نمایندگان تایلند و چین به ترتیب متحمل شکست 3 بر 2 و 3 بر صفر شد و از صعود بازماند. در بخش جوانان دختر نیز مهشید اشتری مقابل پینگ پنگ باز چین تایپه 3 بر یک شسکت خورد. این بازیکن مقابل دو نماینده از کشور میزبان نیز متحمل شکست 3 بر صفر و 3 بر یک شد.

فاطمه جمالی فر، دیگر نماینده ایران نیز مقابل نماینده ای از چین شکست 3 بر صفر را پذیرفت ضمن اینکه دیدار مقابل دو نماینده از کشور چین تایپه را هم با نتایج 3 بر صفر و 3 بر 2 واگذار کرد. اشتری و جمالی فر با این نتایج پیروز به صعود نشدند.

به گزارش خبرنگاران، همزمان با مسابقات تنیس روی میز بین المللی چین، رقابت های نونهالان طرح Hopes نیز برگزار گردید. در چارچوب این رقابت ها رادین خیام مقابل لیم دائو از سنگاپور با نتیجه 3بر یک پیروز شد و در دومین دیدار ژائو از چین را با نتیجه 3بر2 شکست داد و راهی دور دوم شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 519

به "نماینده ایران به دور دوم مسابقات تنیس روی میز چین صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده ایران به دور دوم مسابقات تنیس روی میز چین صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید