هندبال قهرمانی آسیا، تساوی ایران مقابل کره جنوبی، ملی پوشان سهمیه جهانی را از دست دادند

به گزارش عکس پارسی، تیم ملی هندبال ایران در دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا، با تساوی مقابل کره جنوبی از صعود به نیمه نهایی بازماند.

هندبال قهرمانی آسیا، تساوی ایران مقابل کره جنوبی، ملی پوشان سهمیه جهانی را از دست دادند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم ملی هندبال ایران در دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا، با تساوی 24-24 مقابل کره جنوبی از صعود به نیمه نهایی بازماند.

تیم ایران بازی را قدرتمندانه آغاز کرد و در نیمه نخست با نتیجه 14 بر 11 مقابل کره جنوبی به رجحان رسید. تیم ایران در نیمه دوم بازهم خوش درخشید و تا ثانیه های انتهای از حریف خود پیش بود ولی در 10 ثانیه مانده به انتها بازی مقابل کره ای ها گل 24 را دریافت کرد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

در این گروه قطر به عنوان تیم نخست راهی دور نیمه نهایی شده بود و تیم های کره و ایران هرکدام به یک برد و یک تساوی رسیده بودند ولی به دلیل تفاضل بهتر کره ای ها، این تیم همراه با قطر به نیمه نهایی راه یافت. 4 تیم برتر این مسابقات راهی رقابت های جهانی می شدند که ایران با عدم صعود به نیمه نهایی فرصت جهانی شدن را از دست داد.

تیم ایران برای کسب عنوان پنجم در گام اول به مصاف امارات می رود. ملاقات تیم های ملی ایران و امارات روز شنبه از ساعت 16 در سالن سیدعبدالله کویت برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 649

به "هندبال قهرمانی آسیا، تساوی ایران مقابل کره جنوبی، ملی پوشان سهمیه جهانی را از دست دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبال قهرمانی آسیا، تساوی ایران مقابل کره جنوبی، ملی پوشان سهمیه جهانی را از دست دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید