گریزمان: راموس مثل یک الگو است

به گزارش عکس پارسی، مهاجم اتلتیکو مادرید معتقد است مدافع رئال مادرید یک الگو برای او و دیگر مدافعان جوان دنیا محسوب می گردد.

گریزمان: راموس مثل یک الگو است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، اتلتیکو مادرید شنبه شب در هفته هفتم لالیگا برابر رئال مادرید به تساوی بدون گل دست یافت. پیش از این دیدار از تقابل سرخیو راموس و آنتوان گریزمان صحبت های زیادی می شد و به نظر می رسید پس از اظهارات مدافع رئال مادرید تنش در میان این دو بازیکن در داربی مادرید دیده گردد. با این حال این اتفاق رخ نداد و پیش از شروع بازی مدافع اسپانیایی و مهاجم اتلتیکو کاملا عادی با هم دست دادند. در جریان دیدار دیشب نیز اتفاق خاصی بین این دو بازیکن رخ نداد.

گریزمان پس از بازی درباره راموس صحبت کرد و گفت: او برای من مانند یک دوست است. در فوتبال کمی به شادی احتیاج داریم و نباید همه چیز را جدی بگیریم. من احترام زیادی برای راموس قائل هستم. او برای من یک الگو است و همچنین برای همه مدافعان جهان. راموس یکی از بهترین مدافعان میانی جهان محسوب می گردد و به او مانند دیگر بازیکنان حاضر در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا احترام می گذارم. گاهی اوقات دوست دارم به برخی ها کنایه بزنم و همچنین دوست دارم آنها نیز با کنایه با من صحبت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 57

به "گریزمان: راموس مثل یک الگو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریزمان: راموس مثل یک الگو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید